אמיר אנרג''י הנדסת חשמל בע"מ

תיקון מוצרי חשמל

מוצרים ושירותים

+ לשירותים שלנו + למוצרים נוספים

אמיר אנרג''י הנדסת חשמל בע"מ

אמיר יוחאי, מהנדס, יועץ ומתכנן מערכות חשמל מתקדמות וחכמות, למגזר העסקי והפרטי, בעל ניסיון של למעלה מחמש עשרה שנה בתכנון מערכתי והתאמת התשתיות לאופי הפרויקט, תוך זיהוי מקדים של גורמים מעכבים בשטח, בהווה ובעתיד.

לאורך שנות פעלו בתחום, זכה אמיר יוחאי להערכה רבה ממנהלי הפרויקטים עימם עבד, בעיקר בשל יחסי אנוש טובים, מקצועיות בלתי מתפשרת, ראייה רחבה ויכולת לעבוד בתנאי לחץ לא שגרתיים, עד לסיומו המוצלח של הפרויקט.
המהנדס אמיר יוחאי, בוגר הנדסת חשמל ואלקטרוניקה בהצטיינות באוניברסיטת נוטינגהם טרנט באנגליה, ובעל תואר שני ביזמות וניהול חדשנות באוניברסיטת סווינבורן מאוסטרליה, מנהיג מתודולוגיה הדוגלת בראיה רחבה, תכנון אסטרטגי מקדים ודגש מרבי על שילוב המערכות באופיו הכללי של הפרויקט.
לאורך שנות עבודתו התמחה בתכנון מערכות חשמל ובקרה בפרויקטים רחבי היקף ואף ביסס את מעמדו בהנהגת מערכות חשמל חכמות, המושתתות על אנרגיה ירוקה וחסכון בחשמל, זאת בזכות ניסיונו בתחום ובעקבות הקמת חברה העוסקת באינטגרציה של מערכות בית חכם.
יתרונו הברור הינו בראייה מרחבית וידע הנדסי רב תחומי, המסייע בעבודה למול מתכננים מתחומי הנדסה שונים ומאפשר למידה ויישום של כל טכנולוגיה או מוצר חדש בפרויקט


שם איש קשר:

סיווגים