מוצרים ושירותים

+ לשירותים שלנו + למוצרים נוספים

ד"ר רון טנצר – המרכז לכירורגיה פלסטית ואסתטית

ד"ר רון טנצר – המרכז לכירורגיה פלסטית . מרפאתנו היא מרכז לכירורגיה פלסטית ואסתטית. במרפאה מוצעים ניתוחים פלסטיים ומגוון טיפולים רחב על-ידי צוות מקצועי המקפיד על מקצוענות ללא פשרות ויחס אישי וחם למטופלת.

אנו מקפידים על יעוץ אישי ומקצועי הניתן על-ידי ד"ר טנצר, ועל ליווי אישי וחם הניתן על-ידי יועצות מקצועיות. צוות זה מלווה את המטופלים מזמן הייעוץ הראשוני, ההכנות לניתוח, הניתוח והשהייה בבית-החולים ובביקורות במרפאה לאחר הניתוח.

ד"ר טנצר ייתן את הייעוצים שלפני הניתוח, מדריך את המטופלים בהכנות השונות, יבצע את הניתוח, ישחרר את המטופלים מחדר הניתוח ומבית-החולים וימשיך את הביקורות לאורך השבועות, החודשים והשנים שלאחר הניתוח.

אנו מקפידים להשתמש בטכניקות הניתוחיות וטיפוליות המתקדמות, היעילות והבטוחות ביותר תוך שימוש בחומרים הנבחרים בקפידה לאחר שנמצאו יעילים ובטוחים.אישה הפונה לייעוץ בנושא אסתטי מעוניינת לדעת ולהתייעץ כיצד תוכל לשפר ולשמר את מראה פניה או גופה.

לעיתים קרובות ניתוח פלסטי איננו התשובה היחידה. בשל סיבה זו אנו מציעים במרפאה מגוון טיפולים רב, ניתוחיים ולא ניתוחיים המיועדים כולם לשיפור לתת תשובה לרצונותיה של המטופלת בשילוב עם ניתוח ולעיתים במקומו. טיפולים אלו כוללים: קוסמטיקה רפואית מתקדמת, הזרקת בוטוקס וחומרי מילוי, איפור קבוע, עיסויים לימפטיים, טיפולי נימים וורידים ועוד.

כבר בפגישות הייעוץ הראשונות יוכנסו אנשי המקצוע להשלמת הייעוץ ולליווי אישי של המטופלת.
אנו מאמינים שהרמה המקצועית הגבוהה בשילוב היחס האישי נותנים מענה אמיתי לכל אישה הפונה למרפאתנו.


שם איש קשר:

סיווגים