מיליוני משתמשים בעולם, כחצי מיליון משתמשים בישראל.פרסום בפייסבוק, הרשת החברתית הפופולארית בעולם,
מהווה כוח שיווקי אדיר, שאפשר וכדאי לך לנצל לצרכים עסקיים.
שימוש נכון ברשת החברתית הפופולארית בעולם מעניק לעסק שלך חשיפה אדירה בקרב קהלי מטרה מגוונים
ומגדיל את מאגר הלקוחות שלך. מכאן, שהקפיצה ברווחיות היא רק שאלה של זמן ושל חידוד המסר.
יתרונה של רשת פייסבוק טמון באפשרות שלך להעביר את ההבטחה הפרסומית בפשטות, בקלות ובנוחות,
למעגלים קרובים ורחוקים יותר, ובדרך זו לנהל קמפיין יעיל ומפולח, לפי חתכי גיל, סטטוס, מקצוע וכדומה, ללא
עלות ובהתאם לצרכיך העסקיים.
יחד עם זאת, אנו חיים בעידן של שיווק הוליסטי, או כפי שנהוג לכנותו – שיווק 360 מעלות. פעילות בפייסבוק
חשובה לקידום העסק, אך ריבוי אמצעי המדיה מחייב פעילות בכמה ערוצים במקביל. שיווק באמצעות הפייסבוק,
יעיל ככל שיהיה, לא יכול להחליף את הפרסום על פי תוצאות חיפוש בגוגל, גם לא את הבידול המושג באמצעות
אתר אינטרנט לעסק, המהווה כתובת ייחודית לעסק שלך במרחבי האינטרנט האינסופיים.
שיווק 360 מעלות מצריך זיקה תוכנית ועיצובית בין אתר האינטרנט של העסק לדף העסק בפייסבוק.
בדרך זו, שיווק באמצעות פייסבוק יוכל לדחוף את אתר האינטרנט ולהיפך.