מבוסס על סיפור אמיתי

הספור של סמדר יכול להיות גם הספור שלך ...

במקרה של סמדר זה נגמר בטוב ...ממליצה לך לקרא עד הסוף 

רונית 

לסמדר יש סטודיו לפילטיס.

היא החליטה להוציא דיוור מיוחד לכל מי שהתעניינה או שהייתה בעבר עם שובר לאימון במתנה.

2,427 נשים שגרות באיזור שלה שמוכנות להשקיע בבריאות שלהן.

רשימה מדויקת שאספה במשך 15 שנים.

היא פנתה לגרפיקאי וזה הדפיס לה פלייר קשיח כמו גלוייה עם התמונה שלה ושל הסטודיו וכיתוב גדול - "אימון פילאטיס מתנה".

הכותרת הייתה בולטת ומשכנעת.

משהו מהמם.

לא היה לה ספק שההשקעה הזו תמלא את הסטודיו במתאמנות שהיא תוכל לסגור אותן למנוי.

היא נתנה לנעמה העובדת שלה להכין את הדיוור ולשלוח.

עברו יומיים. אף טלפון.

שלושה ימים.

כלום.

אחרי 4 ימים - טלפון אחד. זהו.

וואוו.

סמדר לא ידעה מה לעשות.

מה לא עבד?

אם היא לא תביא עוד נרשמות הסטודיו בסכנה.

איזה לחץ.

אני אקצר לך את הסיפור, כי מה שקרה אחר כך יכול למלא 5 פרקים בטלנובלה.

אבל לפני שאגלה לך מה בדיוק קרה אני רוצה לגלות לך סוד פשוט.

אז החלטת לדוור לקהל הלקוחות שלך או לקהל יעד חדש מבצע או פרסום מסוים.

אז השקעת זמן וכסף בהכנה, בדיקה, אריזה, טיפול, שליחה ו... זהו, שלחת את הדואר.

אז כמובן שמכאן והלאה זה לא בידיים שלך, נכון?

הרי, איך אפשר לדעת שהדואר אכן מגיע ליעדו?

ואיך נדע תוך כמה זמן הוא מגיע?

ולכמה אנשים בדיוק הוא מגיע?

והאם הוא מגיע בצורה מסודרת - או בצורה מרושלת?

נכון שאי אפשר לדעת?

אז זהו, שלא.

אפשר לדעת בדיוק כמה דואר נשלח, מתי הוא הגיע, ולכמה.

איך?

מאוד פשוט.

בין אם החלטת לקחת לשם כך חברה שתעשה זאת עבורך ובין אם החלטתם לעשות זאת בעצמכם - אני ממליצה לעשות בדיקת אמינות.

מה זה אומר?

"שותלים" ברשימת התפוצה 15-20 שמות של "לקוחות סמויים" שאפשר לבדוק איתם את הנתונים האלה.

אלו יכולים להיות בני משפחה וחברים ומי שאנחנו סומכים על דעתם.

מספר ימים לאחר ביצוע המשלוח, שולחים אליהם הודעת וואטסאפ.

בהודעה שואלים אם הגיע המשלוח, מתי הגיע, באיזה מצב הוא הגיע ואם אפשר אפילו לבקש לשלוח תמונה.

 

כך נוכל לגלות במדויק:

• תוך כמה זמן הגיע המשלוח

 

• לכמה אנשים הגיע המשלוח

אם כל ה'מושתלים' קיבלו אז אפשר להסיק שכולם קיבלו. אם 2 מתוך 10 לא קיבלו - אפשר לחשב באחוזים כמה איבדנו וכאן כבר צריך כבר לבדוק כי ת'כלס מדובר כאן באובדן גדול של הכנסות כמו שראינו במקרה של סמדר...

 

• האם שמו את המשלוח בתיבה הנכונה?

 

• באיזו צורה הגיע המשלוח - האם המעטפה הגיעה בצורה נאותה או מקומטת וקרועה?

 

• האם האריזה הגיעה שלמה או פתוחה?

 

• אם מה ששלחנו הגיע במצב תקין או שמא התקמט או נשבר?

 

• האם הדיוור הגיע באופן שמזמין להתייחס אליו - או להשליך לפח מבלי להביט בו?

 

מעבר לשקט הנפשי שזה ייתן לך, יהיו לך סטטיסטיקות ונתונים עבור המשלוח הבא.

 

זו בדיוק הייתה השגיאה של סמדר.

היא פשוט סמכה על כך שהדואר נשלח. היא חשבה שהפרסום שלה לא עובד, ואולי המתחרים כבר גמרו לה את העסק.

אז אחרי לא מעט דאגות, היא החליטה להתקשר ללקוחות - וכך היא גילתה שאף אחת לא קיבלה אל הפלייר.

אחרי בלגן לא קטן, התברר בסוף שנעמה נתנה את הארגז של הפליירים לחבר שלה.

הבחור הגיע באיחור לדואר ולא היה לו כוח לחזור עם הארגז הכבד. אז הוא שלשל חלק מהגלויות לתיבת הדואר לשליחה, ובסוף התייאש וזרק את הארגז ליד הפחים הקרובים בשיא האדישות.

למזלה של סמדר, הארגז נשאר שם כמו שהונח.

באיחור מה, ואחרי לא מעט "סרטים", הכל נשלח.

סמדר קיבלה קרוב ל-200 טלפונים והעסק ניצל.

 

מה המסקנה שלך מהסיפור של סמדר?

רונית שפירא

יועצת הדיור שלך 

052-2751483

סופר מייל המובילה בדיוור ישיר לעסקים קטנים ובינוניים

חברת "סופרמייל" הינה חברת בוטיק לעיטוף ודיוור ישיר בהנהלת רונית ואבי ,
המאמינים כי עם יחס אישי ומהימן ניתן להגיע לתוצאות טובות .
סופרמייל מספקת שירותי עיטוף ואריזה לקהל הלקוחות שלה למעלה מ- 36 שנה.
איתנו תוכל להרחיב את מעגל השירותים שלך עבור לקוחותיך וביחד נשמור על הלקוחות שלך קרוב אליך .
בכל כמות ממאות ועד עשרות אלפים (ללא חיוב מינימום)
אנו ערוכים לספק שירותי עיטוף ודיוור מהירים במיוחד , עיטוף מכתבים, עיטוף לוחות שנה ,
אריזת ספרים, אריזות מיוחדות של מוצרי קד"מ , הדבקה על ידי דבק נתיק , קיפול ידני .
 נעטוף עבורך את המוצר במעטפת ניילון או במעטפת נייר המתאימה לך במהירות וביעילות

 נשביח עבורך את רשימת האקסל נחסוך כתוצאה מכך נחסוך לך כסף רב בביול הדואר

 נדביק את מדבקות המען ונמיין על פי חוקי הדאר כפועל יוצא נזרז את הגעת דברי הדאר ללקוחותיך .

 ההובלה וטיפול במשלוח דואר לכל הכמות , יקנה לך חסכון בזמן יקר .

 במסגרת השירות המיוחד שלנו תקבל הנחה משמעותית במחיר הבולים והמשלוח .

"סופרמייל" עושה זאת עבור לקוחותיה למעלה מ- 36 שנה במסירות, באמינות ובדיקנות
השירות המיוחד שלנו יקנה לך שקט נפשי .
אנחנו עובדים עם מגוון רב של לקוחות מרוצים
לדוגמא :המרכז למודעות אוסנת רובין , אוניברסיטת ת"א, תאטרון אורנה פורת , א.ש.טיקוצקי, הפיל הוורוד,
דפוס סולן, המכללה האקדמית לישראל, דאטהפרו, הרוח הישראלית, עמותת מלבב, הישיבה הגבוהה , עמותת ילדות אבודה ,העמותה לקידום החינוך בתל אביב דפוס דימונה , ומפיקי דפוס.


שם איש קשר: רונית שפירא

קבוצות נטוורקינג

סיווגים