פעולה קטנה ופשוטה שתחסוך הרבה כסף ויכולה להביא הרבה הכנסות.
תראו,
כשמדוורים לרשימת תפוצה גדולה של לקוחות, כמעט תמיד יש טעויות.
איך נמנע מטעויות?
אני רוצה לדבר איתך על פעולה קטנה ופשוטה שתחסוך הרבה כסף ויכולה להביא הרבה הכנסות.
תראו,
כשמדוורים לרשימת תפוצה גדולה של לקוחות, כמעט תמיד יש טעויות.
לדוגמה:
טעות במספר הבית או הדירה,
שגיאת כתיב ברחוב,
ישוב לא נכון,
מיקוד עם ספרה חסרה,
שגיאה בשם הנמען
ועוד.
אלו טעויות קטנות שעולות הרבה.
כל טעות גוררת דואר חוזר.
קודם כל, זה בזבוז של זמן שלך (או של העובדים שלך) שהושקע בהכנת הדיוור.
וגם בזבוז כסף - של הדפסת פריט הדיוור, האריזה שלו ושל עלות הביול.
והנזק הכי גדול,
מדובר פשוט באובדן הכנסה.
הלקוח הפוטנציאלי לא מקבל ממך את ההצעה שהשקעת בה.
צריך לזכור את הנוסחה:
יותר דיוור = יותר הכנסה.
פחות דיוור = פחות הכנסה.
אז מה צריך לעשות?
קוראים לזה טיוב נתונים.
זאת אומרת, לשפר את מאגר המידע שיש לנו.
זו עבודה מקצועית, קפדנית וסיזיפית.
עוברים כל שדה בטבלה ומאתרים שגיאות כתיב.
מעדכנים את שמות הישובים והרחובות באופן אחיד לפי השמות הרשמיים כפי שהם רשומים בדואר ישראל.
אם יש ספק, יוצרים קשר עם הלקוח ומעדכנים - זו הזדמנות מצוינת לחדש יחסים עם לקוחות, לבדוק מה שלומם ולספר להם על ההצעות החדשות שלנו.
זה אומנם לוקח זמן. אך זה חוסך המון זמן, כסף ומציל הכנסה.
בסופרמייל אנו מבצעים טיוב נתונים במתנה לכל לקוח שמזמין דרכנו דיוור ועיטוף.
רוצה רעיון מה לשלוח ללקוחות שלך כדי להגדיל את המכירות?
להגיב כעת או לשלוח אליי הודעה פרטית (לרשום מספר טלפון).