לוח עדכונים


לוח עדכונים
לא מעט אנשים מתלוננים בפורומים שרימו אותם בבניית חנות אינטרנטית.
כמובן כל מקרה לגופו, אבל אם תעשו פעולות הבאות, לא יקרה מצב שתקבלו משהו שלא הזמנתם.
✔ בניית חנות אינטרנטית מתחילה מכתיבת דרישות.
זה מסמך קצר שבו אתם מתארים בשפה שלכם מה רוצים לקבל בסוף.
✔ שלב שני - אפיון אתר.
לצערי, רוב בעלי עסקים חוסכים בשלב הזה וכך מגדילים סיכוי לקבל משהו הפוך ממה שהזמינו.
בשלב של אפיון מבררים כל הפרטים הקשורים לחנות שלכם - סגנון עיצובי, מערכות אוטומטיות לקידום מכירות, אינטגרציה עם מערכות חיצוניות, בחירת פלטפורמה (וורדפרס, שופיפיי, וויקס…), שרת ועוד.
אפיון אתר נכון יחסוך לכם הרבה שינויים ותיקונים עתידיים, וכך תחסכו לא מעט כסף וכאבי ראש.
✔ שלב שלישי - עיצוב.
לקנות עיצוב מוכן זה הרבה יותר זול. אבל עיצוב מוכן הוא עיצוב מוכן. כל שינוי זה עלות נוספת.
עיצוב אישי הוא הרבה יותר יקר. אבל כאן אתם מקבלים את מה שאתם רוצים.
✔ ובסוף, הקמה עצמה.
יש כלמיני שיטות לבניית חנויות, ולכל שיטה יש יתרונות וחסרונות. וכמובן עלויות.
כמובן, אי אפשר לצפות מבעל עסק להיות מומחה בטכנולוגיה, אבל חובה להתעניין ולנסות להבין יתרונות וחסרונות של כל השיטות.

9eFMRrf3vA/JVyrSSrCoDQ==
להזנת תגובות, אנא התחבר/י למערכת: כניסת עסקים כניסת לקוחות

מוצרים ושירותים

+ לשירותים שלנו + למוצרים נוספים

עדן שיווק וקידום עסקים - עיצוב, הקמה ושיווק חנויות אינטרנטיות

פייסבוק, גוגל, אינסטגרם, ניוזלטר, מובייל ועוד עשרות ערוצים שיווקיים באינטרנט עוזרים לבעלי עסקים לקדם את עסקיהם.

בעלי עסקים רבים שואלים את השאלה: "באיזה ערוץ שיווקי כדאי לבחור?
תשובתנו היא שכמו שאין שני עסקים זהים, כך - גם אין שתי תכניות קידום זהות.
אם אתם מעוניינים לדעת איך לבחור בתוכנית הקידום שמתאימה לעסק שלכם תוכלו ליצור קשר ולקבל את כל התשובות!

* ניתוח ובניית תכנית שיווקית לעסקים
* ניתוח עסק מבחינת השיווק, ניתוח מתחרים ורמת התחרות, בניית תכנית שיווקית, מתן המלצות, ותקציב הפרסום.
* קידום בפייסבוק ואינסטגרם
* ניהול דף עסקי בפייסבוק ואינסטגרם:
* 12 סטטוסים בחודש בפייסבוק
* 12 סטטוסים בחודש באינסטגרם
* ניהול קמפיינים שיווקיים


שם איש קשר: מיכאל גורודצקי

קבוצות נטוורקינג

הפניות טובות עבורי

סיווגים

וידאו: