כמות בעלי העסקים שפונים אלי לטובת בנית דפי נחיתה ומשפכים שיווקיים גדלה
אבל מה?
רוב אנשים לא יודעים למה הם צריכים דף נחיתה ומה לכתוב בו.
הם מגיעים אלי או לאיש מקצוע אחר לא מוכנים.
בסוף כך נראה גם דף נחיתה שלצערנו לא ממיר ולא מועיל.
אני רוצה לתת כמה דגשים למבנה נכון של דף הנחיתה.
השאלה הגדולה לפני הכל...
מה דף הנחיתה שלנו אמור לעשות?
קודם כל דף נחיתה לא מוכר מוצרים רבים, ולא מספר שירותים בו זמנית.
*דף נחיתה מוכר דבר אחד בלבד!*
תזכרו דבר אחד!!!
אם אתם רוצים להציע ללקוח מספר שירותים, פשוט תפנו אותו לאתר שלכם.
יש דף נחיתה ויש דף מכירה
דף נחיתה נועד להזמין לוובינר, או למדריך חינמי, צ'ק ליסט, וידאו חינמי שמעביר ערך, פגישת היכרות, או כל דבר שהוא לא דורש מן הגולש לקנות משהו במיידי, אלה הוא מציע לו בחינם להתנסות בשירות שלך, להכיר אותך או את המוצר,
כמובן אנחנו גם נשמור את הלקוח הזה ברשימת דיוור שלנו, כך שנוכל לדוור לו, שיכיר את הפעילות ואת המקצועיות שלנו, וברגע שהוא יצטרך את השירות הוא יפנה אלינו.
לעומת זאת תפקידו של דף מכירה הוא למכור משהוא במידי.
רק תזכרו, מאוד קשה למכור במיידי שירות או מוצר יקרים (נניח מעל 1000 ₪)
הלקוח עדין לא מכיר אתכם, סביר להניח שהוא לא ישלם מחיר גבוה על שירות או המוצר במיידי
וללא "חימום" מקדים של מיילים או וובינר טוב.
לדף מכירה מבנה דומה לדף נחיתה אבל הוא יותר ארוך ממנו, יש בו יותר תכנים "משכנעים".
היום אני רוצה לדבר על דף נחיתה, פעם הבאה אפרט על דף מכירה.
דף הנחיתה מורכב מאוסף של אלמנטים שאותם אנו מגדירים מראש
כותרת ראשית- היא בעצם מכילה את שם דף הנחיתה ומתארת את תוכן העמוד.
על הכותרת להכיל מילות מפתח ולהיות ממוקדת למטרה של הדף.
כמו כן, היא חייבת "לגעת" בצורך המיידי של קהל היעד,
אחרת המתעניין מיד יסגור את הדף ולא ישקיע זמן בקריאה.
נגיד ואנו יוצרים דף נחיתה עבור הזמנה להשתתף בוובינר בנושא רפואה טבעית,
אז הכותרת שלנו יכולה להיות :
מרגישים שרפואה רגילה מטפלת רק בתסמינים ולא בשורשי המחלה?
כנראה שלא רק אתם,
הוובינר הקרוב יתן לכם מענה על כל השאלות.
שלב הבא הוא הצגת כאב של הלקוח.
בשורות אלו אנחנו נפנה ללקוח פוטנציאלי שלנו בכאב הבוער שלו,
בעצם אנו רוצים שהוא יזדהה עם השאלה או המשפט שלנו.
אז,
קודם כל להכין רשימה של מה כואב ללקוח שלנו?
מה הפתרון לכאב שלו?
למשל:
• מרגישים שאין לכם אנרגיה ליצור ולהתקדם בחיים?
• אלרגיות לא עוזבות אתכם?
• וכו'
אלה שאלות שיכולות להתאים לוובינר שלנו
בשלב הבא יבוא סרטון הסבר על התהליך
רצוי להוסיף בדף הנחיתה סרטוני וידאו קצרים בהם תספרו בקצרה מה יקבל הנרשם בתמורה להרשמה לשירות.
אפשר לשלב בסרטון שימוש אותנטי של המוצר שלכם ועדויות של לקוחות מרוצים.
אני יודעת שלא כולם ירצו לצלם סרטון,
בגדול אפשר גם בלעדיו, אבל למי שיש הוא ישפר.
יתרונות המוצר/השירות
יש לפרט את יתרונות המוצר או השירות שאתם מציעים.
את היתרונות כדאי לרשום באופן תמציתי ולשלב בהם טקסט משכנע.
אודות
בשלב זה חשוב לכתוב קצת אליכם, כפי שאנו יודעים אנשים אוהבים לרכוש מאנשים ולכן חשוב להם לדעת מי נמצא מאחורי הרעיון ואיך הגעתם עליו.
עדויות מלקוחות שהתנסו במוצר או השירות
רצוי לשלב הוכחה חברתית, אנשים רוצים הוכחה שמי שהוא אחר כבר ניסה וזה ממש שינה לו את החיים, הם רוצים לשמוע שזה באמת עובד.
קריאה לפעולה
לכל אורך העמוד, חשוב לשלב קריאה לפעולה המדרבנת את הלקוחות להשאיר פרטים שישמרו אצלכם במערכת דיוור או אפשרות ליצור פניה ישירה בעזרת קישור לווטסאפ שלכם.
בואו לא נשכח, דף נחיתה נועד להשיג לידים, ולכן חשוב לדרבן אותו להשאיר פרטים.
זה בעצם המבנה הבסיסי של דף נחיתה.
מתחילים
1. כותרת
2. כאב של לקוח
3. סרטון
4. יתרונות מוצר או השירות
5. אודות
6. עדויות
7. קריאה לפעולה
כמובן שכל זה אני לא המצאתי לבד, למדתי שיווק מאחד המנטורים המובילים בארץ,
וכמובן גם הניסיון מדבר...
לא חסר הדרכות/הסברים בנושא גם ביוטוב.
שאלה תמידית - האלמנטים יכולים להשתנות או להיות בסדר שונה?
כן, המבנה גמיש ומשתנה בהתאם לצורך, אבל הבסיס די זהה לכולם.
פה כבר נכנס נושא של עיצוב מקורי שמשדר נכון את המסר,
אחרת הכל יראה זהה לחלוטין.
קיצר,
כשה מתחילים לבנות משפך שיווקי, לבוא עם שיעורי הבית מוכנים.
זה יחסוך המון זמן וישפר פלאים את היעילות של הדף בפרט, ומשפך בכלל.
ואם אתם צריכים עזרה והכוונה באיך לכתוב ומה לכתוב
אני תמיד כאן בשבילכם 😃.