2-4 שניות.
זה משך הזמן שלוקח לגולש ממוצע להחליט אם הוא נשאר בדף העסקי שלכם או ממשיך הלאה לדף של ספק אחר.
על מנת שהגולש יקבל החלטה להישאר בדף שלכם ולהתעמק בתוכן שאתם מציעים, הדף שלכם צריך לשדר מסר חד וברור : הדף שלי מעניין, אצלי תוכל למצוא מה שאתה מחפש.
יש כמה אלמנטים בסיסיים שיגרמו לגולש "להתחבר" לאתר שלכם.
בכמה צעדים פשוטים תוכלו להפוך את האתר למזמין,
ויזואליות (תמונות) - מסר עובר באמצעות תמונות הרבה יותר מהר וברור מאשר טקסט. עדכנו את תמונת השער שלכם, הוסיפו תמונות של בית העסק, שלכם (תמונת פנים יוצרת היכרות ומגבירה את תחושת האמון), ושל השירותים או המוצרים בתחום בו אתם פועלים.
תיאור בית העסק - תיאור העסק מביא את ה"אני מאמין שלכם" מול קהל הלקוחות. מסר זה צריך להציג את בית העסק, חומי ההתמחות, הותק, הניסיון בפרויקטים וכיו"ב. כדאי להוסיף גם מילה או שתיים בנימה אישית אשר מקרבת את הגולשים צעד אחד קדימה. המסר עצמו צריך להיות ברור וענייני, כ - 4-5 משפטים לכל היותר.
פרויקטים ותיק עבודות - הציגו בדף הפרויקטים שביצעתם בעבר וממחישים באופן הטוב ביותר את המקצועיות שלכם, כמובן, אל תשכחו להוסיף תמונות.
המלצות הגולשים - להמלצות הגולשים יש השפעה דרמטית על הגולש. כאשר גולש יראה בהמלצות הגולשים המלצה של מישהו שהוא עוקב אחריו, הדבר בהחלט עשוי להיות שיקול מכריע בכדי לפנות אליכם בשאלה או בבקשת הצעה. הקפידו לבקש מלקוחותיכם בנימוס המלצה על העבודה שביצעתם.
פרסום מוצרים ושירותים - ידוע שכל גולש מעוניין להגיע למידע שהוא מחפש בזמן הקצר ביותר. הצגת המוצרים שאתם משווקים וכן מלוא המידע הרלוונטי לגביהם, יחסוך לגולשים זמן בירורים נוסף ויאפשר לפנות אליכם ישירות לשם הזמנת המוצר, לכן עדכנו את מלוא המידע לגבי מוצריכם והשירותים שאתם מספקים. הדבר אף יחסוך פניות לא רלוונטיות של השלמות מידע מצד גולשים.
מקווים שתמצאו את הטיפים מועילים ושימושיים,
אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה באמצעות דף "צור קשר".
בברכה,
מערכת VeriTiv
www.veritiv.com