וריטיב מספקת תשתית ליצירת קשרים ועשית עסקים עם אנשים מגוונים.
אחת הפעולות המגדילות את ההכנסות וגורמות להצלחה בנטוורקינג היא העברת הפניות.
נסו לחשוב לרגע, לאילו בעלי עסקים תעבירו הפניות בשמחה?
התשובה לשאלה זו חושפת את סוד ההצלחה הגדול בוריטיב:
בעלי עסקים שנרצה להפנות אליהם לקוחות בשמחה ואף נעשה מאמצים משותפים לסגירת עסקאות חולקים את התכונות הבולטות הבאות:
מקצועי: מספק מענה מצוין לצורכי הלקוחות.
מקצוען: יודע לתת שירות מצוין, לוקח אחריות ומספק את מה שהבטיח.
משדר רצינות: מוכיח שניתן לסמוך עליו ונותן תחושה שכדאי לעשות איתו עסקים
שמחה וחיוניות: אנשים אוהבים להתחבר לאנשים שמחים המשדרים אופטימיות ומתעסקים בעיקר.
כעת, בחנו את עצמכם – כיצד לדעתכם חברי וריטיב מתרשמים מכם?
האם אתם משדרים מקצועיות?
האם המוצר שלכם ברור לחברים והם יודעים כיצד לשווק אתכם?
האם אתם מושכים אנשים להיפגש איתכם ומייצרים סביבכם קהל שאיתם אפשר לנצח?
לשמחתי למרבית חברי וריטיב יש את התכונות הנדרשות וזה הזמן לבדוק אם אתם מקבלים מספיק הפניות ופונים אליכם לבצע עסקים ושיתופי פעולה.
במידה ותרצו להגדיל את ההצלחות – פשוט היו אנשי עסקים מהסוג שמשדר איכות, רצינות עסקית ועשיה משותפת.