העבודה מהווה חלק משמעותי ביותר בחייו של כל אדם ובהתאם לכך יש לה משקל משמעותי
העבודה מהווה חלק משמעותי ביותר בחייו של כל אדם ובהתאם לכך יש לה משקל משמעותי. אין ספק כי החיים החברתיים של האדם, המטרות ותחושת השייכות, המועדונים החברתיים והחברים – כל אלו נגזרים לא אחת ממקום העבודה. לפיכך, העבודה אינה מהווה רק עול אלא חלק משמעותי מאורח החיים של רבים ומאופן התפיסה של האדם את חייו. בהתאם לכך, גם סגנון הלבוש של האדם מושפע רבות מהמקום בו הוא עובד והתחום הרלוונטי, הוא המכתיב לו את הבגדים המתאימים ביותר.
כאשר אנו מזהים אדם בעל לבוש עסקי נניח שהוא עובד בתחום העסקים או בתחום העשייה הציבורית ברמה כלשהי. כאשר נבחין באדם בבגדי כבאי נוכל לומר כי הוא עוסק בכבאות. אין ספק שלבגדי העבודה שלנו יש חלק משמעותי באופן בו אנשים מזהים אותנו. גם עובדים מתחום הבניין או עובדי מפעל הנושאים את לוגו החברה מעבירים מסר משמעותי. אלפי חברות ברחבי העולם כבר תפסו את הפואנטה: פרסום על ידי חולצות ממותגות הינו פרסום יעיל, רווחי, זול ובעל ROI עצום.
מחפשים חולצות עבודה? כנסו:http://www.madimz.co.il/%D7%97%D7%95%D7%9C%D7%A6%D7%95%D7%AA
אין זה נדיר למעשה להבחין בנערים או אפילו במבוגרים הלובשים בגדים ממותגים של חברות מפורסמות. למעשה, חברות אלו המפורסמות על גבי החולצות של העובדים כל כך מפורסמות שכבר יש להן זהות משל עצמן. זהות זו מנכיחה ומשווקת עצמה באמצעות החולצות הממותגות אותן לובשים העובדים במהלך היומיום – בין אם מחוץ לארגון ובין אם בתוך כותליו. אלו מעבירים מסר על ידי היותם נוכחים בלבד – כך שלא מדובר במכירות העסק או הגדלת הרווחים בטווח המיידי - אלא שיווק ומיתוג ההכרחיים לכל בית עסק כיום.
מיתוג העסק באמצעות חולצות
עובדים שעיקר עיסוקם הינו מחוץ לכותלי החברה יכולים להוות בכל רגע נתון סוכני פרסום וסוכני מכירות מצטייינים. על מנת להגיע ללקוחות חדשים ולהנכיח את החברה ניתן לשווק באמצעות פרסום על חולצות העובדים. פרסום פונה אל קבוצות ציבור רחבות ומעניק את הפרסום הדרוש לבית העסק. לשם כך רצוי לדאוג למסר ברור וקליט על גבי החולצה.
לוגו החברה צריך להיות אסתטי וקליט על מנת שיהיה ברור גם כאשר הוא מודפס על חולצת העובדים. לוגו חברה המעוצב על ידי איש מקצוע יעביר את המסר הרצוי גם ללא הרבה מילים או מבט ממושך. תודות לפעילויות קד"מ איכותיות יכול המסר או הלוגו שנבחר, בשילוב פרסום הולם או הנכחה של המותג - להשריש בתודעת הצרכנים.
המאמר בחסות: מדים זיווה בגדי עבודה ממותגים לעסקים