פרסום פרוגרטיבי נקרא גם: "מכירה בזמן אמת" או בקיצור: RTM (RTB - real time bidding). שיטת הפרסום מתאימה במיוחד לעסקים בינוניים+ שמעוניינים למכור ולרכוש שטחי פרסום בזמן אמת ולהגיע לקהל יעד ממוקד ביותר תוך חיסכון כספי משמעותי.
פרסום פרוגרטיבי נקרא גם: "מכירה בזמן אמת" או בקיצור: RTM (RTB - real time bidding). שיטת הפרסום מתאימה במיוחד לעסקים בינוניים+ שמעוניינים למכור ולרכוש שטחי פרסום בזמן אמת ולהגיע לקהל יעד ממוקד ביותר תוך חיסכון כספי משמעותי.
כל מפרסם שעובד עם שיטת הפרסום היעילה נהנה ממגוון יתרונות, אך לפני שנסביר מהם אותם יתרונות ננסה להבהיר איך פועלת שיטת הפרסום הפרוגרמטית.
איך זה עובד?
אז ככה: בעל עסק שמעוניין לרכוש שטח פרסום מסוים שם את המחיר המקסימלי שהוא מוכן לשלם עבור אותו שטח. כמובן שאותו בעל עסק אינו נמצא לבד והוא מתמודד מול בעלי עסקים נוספים ששמים גם הם את הסכום המקסימלי שהם מסכימים לשלם. המפרסם שהציע מחיר נמוך מ"מחיר הרצפה" נאלץ לעזוב את זירת ההתרחשות והמפרסם ששם את המחיר הגבוה ביותר מקבל את שטח הפרסום כל עוד הוא עומד בתנאים הדרושים.
וממה נהנה אותו מנצח?
אותו מפרסם שקיבל את שטח הפרסום נהנה מחיסכון בתקשורת מתישה מול אנשי מכירות באתרים. המפרסם לא צריך לצלצל אליהם או לשלוח אליהם מיילים – הוא אחראי לענייניו.
יתרון נוסף של שיטת הפרסום הוא שאותו מפרסם יכול לשווק את העסק במגוון פלטפורמות ולקהל ממוקד. אם לא די בזאת הוא יכול להוסיף עוד מסר פרסומי מתאים.
השיווק המקיף אינו מחייב את בעל העסק להשתמש בפלטפורמה אחת ומאפשר לו להגיע לחשיפה עצומה במחיר הרבה יותר נמוך מהמחיר שהיה עליו לשלם במקרה שהיה מפרסם את העסק בפלטפורמה אחת.
היתרונות אינם מסתיימים כאן – הרכישה שמתבצעת בזמן אמת מאפשרת ביצוע אופטימיזציה יעילה כאשר המשווק יודע בדיוק אילו כלים חוסכים לו כסף ומייעלים את התהליך.
מעוניינים להגיע לחשיפה עצומה וממוקדת בעלות מינימלית?
אם אתם מעוניינים לקדם את האתר שלכם באמצעות פרסום פרוגרמטי וליהנות מכל יתרונותיו אתם מוזמנים לפנות אל חברת שיווק חכם באינטרנט ולקבל שירות מקצועי ואמין שיעשה פלאים לעסק שלכם.
עדן - שיווק וקידום עסקים באינטרנט
http://www.2010in.com/