לקדם אתרים, להוביל גולשים לחנות מקוונת, להניע גולשים ליצור קשר עם החברה שלכם – את כל זה אפשר להשיג בעזרת שיווק דיגיטלי ראוי לשמו. כדי להפוך שיווק דיגיטלי ליעיל יותר, כדאי לדעת מה נכון לעשות ומה לא נכון לעשות. הטיפים הבאים יוכלו לעזור לכם להבין מה עושים, מתי עושים ולמה עושים.
שיווק דיגיטלי בעזרת תכנים איכותיים
פוסטים טובים ואיכותיים שמעלים ברשתות החברתיות ומאמרים טובים באתר שלכם הופכים את השיווק הדיגיטלי להרבה יותר טוב. הפוסטים המוצלחים מניעים אנשים להמשיך לעקוב אחריכם ואחרי העסק שלכם. מאמרים מועילים ובעלי ערך מוסף תורמים לקידום האורגני בגוגל. לעומת זאת, שימוש בתכנים עילגים, לא מוצלחים או מעטים מדי גורמים לפעולה הפוכה ומזה צריך להימנע.
להבין את ההבדל בין טרפיק לבין מכירות
די פשוט לבדוק בעזרת כלים סטטיסטיים כמה גולשים אתם מצליחים להביא לאתר או כמה אנשים מבקרים בעמודי הפייסבוק שלכם. זה באמת נחמד כאשר מצליחים להגדיל את הטרפיק, אבל חשוב להבין דגש מהותי. לא תמיד הגדלת הטרפיק באמת נחשבת להצלחה של שיווק דיגיטלי. עלייה בטרפיק נחשבת לפעולה שיווקית טובה, רק אם היא מביאה ליותר סגירות וליותר מכירות. אם זה לא קורה, צריך לשפר את איכות הטרפיק ולא את הכמות. אפשר לעשות את זה על ידי פנייה יותר ממוקדת, לקהל יעד שהמוצרים או השירותים שלכם מדבר אליו ומתאים לו.