עד כמה חשוב שיהיה עיצוב גרפי לעסק ולאיזו מטרה?
חשיבות של עיצוב גרפי לעסק :
בואו נתחיל בכמה אפשרויות, כאשר ניתן לעצב את האתר שלכם בגוגל, או ברשתות החברתיות, אנחנו צריכים להיות ריאלים ולהבין, כאשר אנחנו נראה פרסומת של בעל עסק ובמקרה אנחנו גם רוצים את אותו שירות/מוצר שהבעל עסק מציע לנו והתמונה, באנר לא יהיה ברמה איכותית מבחינת הרזולוציה והפיקסלים, זה לא כל כך ימשוך אותנו להיכנס ולראות במה מדובר, לא משנה כמה הפוסט שיעשה יהיה ענייני, החשיבות של עיצוב גרפי הוא מאוד חשוב כאן בנושא זה, מכיוון שאנחנו רוצים למשוך גולשים אלינו באמצעות תמונות שהן איכותיות ונראות טוב למתבונן ולכן אם אנחנו לא יודעים כיצד לבצע עיצוב גרפי בשביל העסק שלנו, ניקח בעל מקצוע שהוא "מעצב גרפי" ויתן לנו מענה למה שאנחנו צריכים, בכל הקשור לעיצוב גרפי של העסק אם זה, מיתוג, לוגו, באנרים, תמונות, סרטוני אנימציה ועריכת תמונות ועיצוב סרטונים קיימים אשר אנחנו צילמנו והעברנו למעצב גרפי על מנת שישפר לנו אותם באופן איכותי יותר.
להלן כמה סעיפים שיש לזכור :
1) כשגולשים נכנסים אל האתר שלכם שהוא הנכס הדיגטלי, רואים באנרים מעוצבים שתופסים את העין ומבינים לאן נכנסו.
2) כשגולשים נכנסים אל הרשתות החברתיות שלכם ורואים את הלוגו, מבינים במה מדובר ומתחילים לגלות עוד עניין בכם.
3) לכאורה ככל שמספר הפיקסלים לאינץ' גדול יותר, הרזולוציה גבוהה יותר, תמונות, באנרים, סרטונים, שעוברים עיצוב גרפי מקצועי, ירים את העסק שלכם בעוד כמה רמות.
לאיזו מטרה ניתן להשתמש בעיצוב גרפי :
כשאתם נכנסים לאתר ורואים באנר מעוצב, סרטון שזז, אתם מיד מבינים לאן אתם הגעתם ושזה המקום הנכון עבורכם לשירות/מוצר שאותו חיפשתם…
אם ניקח את זה לרשתות החברתיות בפייסבוק, אותו הדבר, גם שם יש את ה COVER שזה באנר תמונה/סרטון.
לכן אם ניקח את זה חזרה לגוגל ששם יהיה לנו את החנות האינטרנטית, בוודאי נרצה
לעצב את התמונה של המוצר כראוי על מנת שיהיה איכותי ושישב טוב במערכת WORDPRESS ולכן כל באנר שהוא, תמונה או סרטון, מומלץ שיעבור עיצוב גרפי על ידי בעל מקצוע, בשביל להגיע לרמה הגבוהה ביותר ככל שניתן.
אם ניקח את זה לקידום אורגני בפייסבוק ובאינסטגרם, גם שם כשנצטרך לעלות פוסטים איכותיים שלא יגרמו לגולשים לגלול בפיד כאילו זה עוד פוסט שלא מגלה עניין, נוכל לערוך תמונות שאנחנו צילמנו ונעלה את זה כפוסט, נוכל לערוך תמונה שלא צולמה אך קיימת במאגר תמונות, על מנת להמחיש לגולשים את הנושא שלכם אותו אתם רוצים להגיש להם את זה בפיד כאשר הם גוללים, לכן גם אם נדבר על סרטון שזה הרבה יותר מושך גולשים להישאר ולא להחליק את האצבע לכמה שניות ואם זה מעניין אפילו להקליק עליו ולגלות עניין ולראות במה מדובר, ניתן להסיק מסקנה, שאם הם הקליקו לא רק שהם גילו עניין, אלה הסרטון היה איכותי ומושך מבחינת אפקטים ומסרים שאתם העברתם לגולשים שהם הלקוחות הפוטנציאלים שלכם.
שלא נדבר על פרסום ממומן בפייסבוק ובאינסטגרם, ששם הסיפור הוא ממש קריטי, כאשר לא נדע מה הגודל הרצוי אותו אנחנו רוצים לפרסם לקהל היעד שלנו וזה לא ישב טוב בקמפיין ממומן, יתכן שאנחנו נזרוק כסף לפח וחבל על המאמץ.
ובכלל כאשר אנחנו רוצים לבצע שדרוג אתר אצלינו, נצטרך להוציא את התמונות/באנרים הקיימים בעמודים השונים ולהחליפם למעוצבים ואיכותיים יותר על מנת שגם שם נראה לגולשים שלנו שאכפת לנו מהשירות/מוצר אותו אנחנו מספקים עבור כל לקוח פוטנציאלי.
שורה תחתונה, יש לשים דגש בכל הקשור לעיצוב גרפי כאשר אנחנו רוצים בשביל העסק שלנו, תחשבו על זה, בסופו של עניין, הגולשים שעוקבים אחרינו מקבלים תוכן איכותי וימשיכו לקבל אם רק נאמץ את זה וכל פעם שנעלה פוסט ברשתות החברתיות, כל פעם שנעלה מאמר בגוגל באתר שלנו, זה רק יוטיב לנו מבחינת גולשים באתר שלנו בגוגל ואלגוריתם שלו, מבחינת גולשים בפייסבוק ובאינסטגרם ואלגוריתם שלו ולכן זה מאוד קריטי העניין של עיצוב גרפי ושוב, אם אתם מתקשים, תמיד יש בעל מקצוע שיעשה עבורכם את העבודה.