התפקיד של המנהלת האדמינסטרטיבית הוא להוריד ממך את כל המטלות הקשורות לניהול המשרד ולאפשר לך לעשות את מה שאתה באמת רוצה ולהתמקד בשאר המחלקות בעסק (שיווק, פיתוח עסקי , בניית אסטרטגיה, מכירות וכו')
השירות כולל:
מענה טלפוני אנושי.
ניהול יומן - תיאום פגישות, תזכורות לפגישות ולימי הולדת של צוות העובדים, תזכורות לאירועים וכד'.
מענה למיילים - בהתאם להנחיות שלך.
סידורים אישיים - קביעת תור לרופא, התנהלות מול חברות הסלולר , בנקים וכו'
תשלומים לרשויות - ארנונה, מים, חשמל גם לבית וגם למשרד.
הוצאת חשבוניות - ברגע שנכנס כסף ישר מוציאים חשבונית ואם יש צורך גם חשבוניות עסקה לחודש הבא.
גבייה טלפונית מלקוחות חייבים.
הכנת חומר לרו"ח - חשבוניות, הוצאת כרטיסי אשראי, פירוט נתוני בנק וכד'.
הוצאת הצעות מחיר - שליחת הצעה ללקוח ופולו אפ. .
ניתן להוסיף שירותים אחרים בתיאום מראש.
הכל מסוכם תחת חוזה שירות לאחר שיחת תיאום ציפיות.
|