מנהלת אדמינסטרטיבית בהתאמה אישית

מחיר : 4900.00 4400 ₪
פרטים נוספים:

התפקיד של המנהלת האדמינסטרטיבית הוא להוריד ממך את כל המטלות הקשורות לניהול המשרד ולאפשר לך לעשות את מה שאתה באמת רוצה ולהתמקד בשאר המחלקות בעסק (שיווק, פיתוח עסקי , בניית אסטרטגיה, מכירות וכו')

השירות כולל:

מענה טלפוני אנושי. 

ניהול יומן - תיאום פגישות, תזכורות לפגישות ולימי הולדת של צוות העובדים, תזכורות לאירועים וכד'.  

מענה למיילים - בהתאם להנחיות שלך. 

סידורים אישיים - קביעת תור לרופא, התנהלות מול חברות הסלולר , בנקים וכו'

תשלומים לרשויות - ארנונה, מים, חשמל גם לבית וגם למשרד. 

הוצאת חשבוניות - ברגע שנכנס כסף ישר מוציאים חשבונית ואם יש צורך גם חשבוניות עסקה לחודש הבא.

גבייה טלפונית מלקוחות חייבים. 

הכנת חומר לרו"ח - חשבוניות, הוצאת כרטיסי אשראי, פירוט נתוני בנק וכד'. 

הוצאת הצעות מחיר - שליחת הצעה ללקוח ופולו אפ. . 

ניתן להוסיף שירותים אחרים בתיאום מראש. 

הכל מסוכם תחת חוזה שירות לאחר שיחת תיאום ציפיות. 

מוצרים

קרן פלר - שירותי משרד בהתאמה אישית

שירותי משרד בשלט רחוק נוצר על מנת לתת לבעלי העסקים הקטנים והבינוניים שקט נפשי עם כל משימות המשרד היכולות להתבצע בשלט רחוק. כל הבק אופיס והאדמינסטרציה, מענה טלפוני, שירותי גבייה, הוצאות חשבוניות, ניהול קשרי לקוחות , הגשת חומר לרו"ח ועוד .בעצם המשרד מספק ליווי אדמינסטרטיבי במגוון תחומים הנדרשים לצרכי העסק.
אשת צוות אחת או יותר עובדת מול בעל העסק וכמובן שהכל נעשה בליווי ופיקוח צמוד שלי.

מטרת העסק מלכתחילה היא לתת לאנשים הרוצים לעבוד מהבית הזדמנות. הזדמנות לבטא את כישוריהם המשרדיים ומפאת סיבת מוגבלות כלשהי אינם יכולים לעשות זאת בחוץ.

בנוסף אני מכשירה אנשים הרוצים לעבוד מהבית בשירותי משרד וזאת אחד על אחד או במסגרת הקורס שיצא בקרוב.

מוזמנים

5% הנחה לחברי הרשת שלי.


שם איש קשר: קרן

קבוצות נטוורקינג

סיווגים

וידאו: