גלריה

  •  קוואנטום הילינג - QHHT ISRAEL- QUANTUM HEALING
  • זה מה שבאנו לכאן לעשות
+ הצג גלריה

גלגול חיים - שיתוף מהקליניקה - הקשר הטלפתי שיש לנו עם כל עולם החיים

כאשר אנו חושפים את עצמנו לסיפורים מרחיבי תודעה של אחרים, למשל שומעים סיפור חיים מכאן, מהמציאות הזו או גם גלגול למציאות אחרת או חיים קודמים, חלקים עמוקים בתת-המודע שלנו מזדהים ומקבלים את הסיפור כחוויה אישית, כאמת פנימית שהיא שלנו. זאת, משום שלתת-המודע שלנו אין יכולת להבדיל בין דמיון למציאות, בין הסיפור לחוויה האישית.

והכוח הזה של הדמיון שלנו הוא זה שמאפשר תהליכים וחוויות ספונטניות של הזדככות, הזדהות השראה ואפילו ריפוי שיפרוץ מתוכנו - כאשר מקבלים את לקחי הסיפור והמסרים החבויים בו כאמת עבורנו.

לכן, יש בעיניי חשיבות עצומה לשתף סיפורים מעוררי השראה ויופי. סיפורים שמרחיבים את התודעה ופותחים שערים לעולמות של אהבה אינסופית, אהבה ללא תנאי, לפוטנציאל הבלתי-מוגבל שטמון בכולנו ולמרחבים הרחבים של המודעות הקוסמית.

שיתוף הסיפורים המופלאים האלה מהקליניקה, בכנות ופתיחות, הופך אותם לכלי רב-עוצמה, ואני למעשה מזמינה אתכם, העדים להם, לחוות תהליכי ריפוי והארה ספונטניים משלכם.

אני תקווה שהסיפורים יעוררו בכולנו רבדים עמוקים של זיכרון קולקטיבי, תובנות קוסמיות ויכולת מולדת לרפא ולהגשים את עצמנו האמיתי.

 

בגלגול החיים שאילנית חווה שהיא 'נוחתת' לתוך מרחב של צבעי צהריים אפרוריים. היא נמצאת בדיונה. חולות טובעניים מאוד דקים וגרגריים אך לא דביקים, חול ים דק אבל חום כהה, בו היא מתקשה ללכת, החול היא אומרת" מקבל אותה" אך מונע ממנה תנועה. היא מדשדשת בחולות בתוך חריץ עמוק שנפער והוא מעט יותר סלעי ואז היא מגיעה בזהירות ומאוד לאט,

אחרי שעה ארוכה של תלאות והליכה מאומצת אל עבר חוף ים,  

היא רואה שפני הים מגיעים אפילו עד משטח האספלט של החניון הקרוב , בו יש מכוניות ומבנה שיש לו קירות לבנים מחוספסים. היא רואה רק פינה של הקיר הלבן. היא מציצה מעבר לפינת הקיר ומגלה נוף אבסורדי שבו הים הגולש חורג מגבולותיו הטבעיים, המים מציפים וצובעים את החניון בגוונים דלוחים שמציפים ומקציפים את המכוניות שם. מדרגת המים עמוקה כמעט באופן מיידי והים שקט אך עכור מאוד ולא נראה מה יש מתחתם בקרקעית. צבעם כחול -עמוק אבל מלוכלך בענני חום בתוך המים. והיא אינה בטוחה לומר אם צבעיו המעורפלים נגרמים מזיהום אנושי, אם זהו זיהום של שפכים או שאלו הם מתהליכים טבעיים עמוקים ותת-קרקעיים מערבולות תת מימיות .

אילנית שואלת תוך כדי החוויה: מעניין אותי מה זה שאני רואה, כל הסמלים והמטאפורות. האם אני יכולה להבין את פירוש התמונה ?

נ: אני רואה שאת חווה תחושת בלבול מהסצינה. האם את גם סקרנית לגלות מה עוד את יכולה לראות שם?

אילנית: היה לי רושם שהתמונה הזו מבטאת כמיהה עמוקה שיש בי לחופש, לגלים גדולים של שינוי שיציפו את החיים השגרתיים שלי.

נ: מעניין. האם את חשה שבחייך היום יש תחושה של חנק או חסימה, כמו השקיעה בחולות שחווית עכשיו?

בואי ננסה לברר מה המשמעות הסמלית עבורך של החול הטובעני והים העכור. אילו תובנות עולות אצלך כשאת חושבת על החול הטובעני?

אילנית: וואו, כשאני חושבת על זה עכשיו, החול הטובעני הוא גם תובעני. הוא החיים שלי. ממש מייצג את החיים השגרתיים שלי. את הרגשות החונקים של להישאר במקום אחד, לרצות את כולם ולטבוע במחויבויות ובשגרה יום-יומית חסרת תנועה וחופש.

נ': הבנתי. וכיצד את קושרת את הים העכור לחייך?

אילנית: וואו...התובנה הזאת ממש מפתיעה אותי. הים העכור והמזוהם מייצג את החיים המודרניים שלנו - עם כל הלחצים, הזיהומים הרוחניים והחומריים שמקיפים אותנו. ובתוך הים הזה, יש גם כוחות עמוקים ותת-קרקעיים של טבע וגלים שמתחת לפני השטח. יש חלקים עמוקים יותר של עצמי שמחכים להתגלות.

נ': נפלא שאת מצליחה לקשר את הסמליות הזו לחייך האמיתיים. איך את מרגישה לגבי הפוטנציאל שעולה כאן ?

אילנית: (בהתרגשות) אני חושבת שבזכות ההבנה והפרשנות אני מרגישה ממש מלאת תקווה! זה כאילו קיבלתי רשות להתחבר לגלים הפנימיים האלה ולשחרר את עצמי מהחולות שתבעו והטביעו אותי. אני מתחילה להרגיש את החופש הגדול שמחכה לי מתחת לפני השטח של החיים השגרתיים שלי. כאילו גלגול החיים הזה בא לזעזע אותי, להראות לי את האינסופי שטמון בתוכי.

נ': המודעות שלך לפוטנציאל הגלום פה היא צעד ענק.

בואי ננסה לחקור מציאויות חלופיות אפשריות עבורך

כעת את יודעת שחייך יראו אחרת ככל שאת משתחררת מהחולות הכבדים ?

אילנית: וואו, שאלה מעניינת... כשאני פותחת את עצמי לחופש ולגלים הפנימיים, אני חושבת שהייתי עוזבת את העבודה המשעממת שלי ויוצאת לטיול ארוך לאיזה אי בודד כדי באמת להקשיב לקול הפנימי שלי.

נ': זו אפשרות מעניינת. האם בא לך לחקור אותה או מה לגבי אם היית מחליטה להישאר בסביבה המוכרת, אבל לשנות משהו מהותי בחייך?

אילנית: אם הייתי נשארת בעיר, אולי הייתי מחליטה לפרוש מהקריירה המשעממת שלי במשרדים ולפתוח עסק קטן ויצירתי כמו חנות צמחי מרפא אינטרנטית או סטודיו לאמנות. משהו שיאפשר לי להביע את היצירתיות שלי.

נ': רעיונות מעניינים! ויאיך את רואה את עצמך משלבת בחיים האלה את כל יתר הגורמים בחייך - בית, עבודה, מערכות יחסים?

אילנית: וואו, זו שאלה קשה... במצב בו יש לי באמת חופש מוחלט, אני חושבת לעבור לגור בכפר קטן על חוף הים. לנהל אולי צימר או מלון בוטיק שיחבר אותי לטבע וליצירתיות. ואולי אפילו למצוא בת זוג ושותפה שתחלוק איתי את החיים הפשוטים והחופשיים האלה.

נ': וואו. זה נשמע ממש מדליק! אני שמחה לראות שאת מצליחה לדמיין מציאויות חלופיות כל כך משחררות לעצמך. מציאות חלופיות כזו היא המפתח לשינוי אמיתי. האם את מרגישה שיש בך כוח לצאת עכשיו ממעגל החולות ולחיות חיים יותר משחררים?

נ': בואי נצא לרגע ההוא שבו את  חווה את גלגול החיים הזה שמאפשר לך לממש המציאות הזו.

אילנית: אוקיי, זה נשמע מרתק. אני מוכנה.

נ': נעצום את עיניך וננשוף לאט... וכעת בספירה של 3 את מתעוררת לבוקר אחד במקום הפסטורלי הזה, אולי כפר קטן על חוף הים... מה את רואה, מה את שומעת, או מרגישה?

אילנית: (נושמת עמוק) אני רואה את עצמי מתעוררת בצריף עץ קטן וחמים, שמריח כמו שממש בנו אותו לא מזמן. בחוץ אני שומעת ציוץ ציפורים וגלים נשברים על החוף...זה מרגיש כל כך שליו ומרגיע. האויר צלול והים עמוק וכחול סגול. אני רואה דגים. החולות על החוף קלים ושטוחים, אני מרגישה באצבעות הרגליים שלי שהם גם מעט רטובים.

נ': יפה מאוד. ומה קורה אחר כך באותו יום? ספרי לי..

אילנית: אני לובשת בגדים נוחים וחולצה פשוטה. היא קצת קרועהץ אני יוצאת החוצה לטייל על שביל עץ שמוביל לחוף. הריח של האוויר הצח והים ממלא אותי. אני רואה את עצמי עושה כמה תנוחות יוגה על הדיונות לרחש הגלים...

נ': נפלא, תמשיכי...מה עוד קורה באותו יום מיוחד?

אילנית: לאחר הפסקת יוגה קטנה, אני ממשיכה ללכת לאורך החוף עד שאני מגיעה לעיירה קטנה וציורית שממוקמת על הדיונות למעלה. גיד כמו שאת מכירה את קיבוץ שדות ים? רק יותר קטן וציורי.. ואני נכנסת לחנות ציור ויצירה, חנות קסומה. ואני קונה צבעים מכחולים, ספטולה ובד קנבס לצייר. אני חוזרת לחוף ומתיישבת על סלע גדול, מרגישה את הרוח על פני ומתחילה לצייר את הים הסגול הזה וההרים הירוקים שממסגרים אותו...זה כל כך משחרר ויצירתי. שעת בין ערביים כבר. אני אוכלת משהו – כנראה כריך שהיה לי בתיק. שותה תה קר. חוזרת לשבת בפתח הצריף שלי שעל החוף

נ': וואו, זה נשמע כמו חלום! איך את מרגישה בסוף היום הזה המיוחד?

אילנית: (חיוך רחב) אני מרגישה כל כך חופשייה ומאושרת. כאילו שחררתי כבלים עבים שקשרו אותי לחיים הקודמים שלי. פתאום אני חיה במקום שבו אני יכולה להיות האני האמיתית שלי - יצירתית, קרובה לטבע, ללא לחצים. אני חשה שאני ממש ממשיכה להתרחב ולצמוח כל רגע.

נ': זאת חוויה מדהימה! אני שמחה שהצלחנו לגשר בין הפוטנציאל שראית עמוק במים שבהתחלה בחוויה המקורית לחוויה ממשית יותר של מימוש עצמי. ואת יודעת, תוכלי לשוב ולחזור לרגעים וחוויות כאלה כדי לחזק את הקשר לעוצמה הפנימית שלך.בואי נצא לראות עוד יום אחד מיוחד מאוד בו קורה משהו שמשפיע על חייך, משהו מאוד מיוחד בגלגול הזה שאת חווה כעת.

הפעם, הרשי לעצמך לקחת אותך ליום נוסף, יום שבו משהו מיוחד, יוצא דופן וחד-פעמי קורה לך.

אילנית: (נושמת עמוק) אוקיי, הנה אני שוב באותו הכפר הקסום על חוף הים. זה יום קיץ נעים, והשמש מציצה מבעד לענני נוצה של בוקר קלילים ...אני יוצאת לטייל על החוף.

נ': מצוין. המשיכי להקשיב לתחושותייך ותארי מה קורה ביום מיוחד זה. מה את רואה, מה את מרגישה?

אילנית: אני הולכת לאורך החוף, מרגישה את החול הגרגרי והרך בין האצבעות ברגליים. לפתע אני שומעת צליל מוזר, מין צפצוף עמוק וחזק. אני מתקרבת לכיוון הקול הזה ווואו.. מדהים..אני רואה גוש כהה גדול על החוף שנראה כמו לוייתן ענק!

נ': וואו, איזו חוויה מרגשת! מה את עושה?

אילנית: אני ניגשת לגוש הזה בזהירות ומגלה שזה לא לוייתן שחור אלא יצור ימי אחר – רגע זה לווייתן אורקה ענק! (היא נושמת בכבדות) היא נסחפה חצי גוף שלה על החוף והשאר במים. זו נקבה בהריון. והיא מצפצפת או מה שזה.. באותו קול חזק. ו..רגע.. אני מבינה שאני מסוגלת לתקשר איתה! אני מתחילה לדבר אליה בצלילים הימיים העמוקים האלה. אני עוזרת לה להסחף עם המים ולחזור אליהם. לבד , רק באמצעות אולי ליטוף.. אולי סוג של שליחת כוח במחשבה .. וואוו.. (בוכה) אני אוהבת אותה כל כך

נ': אדיר כמה זה מרגש! ומה היא אומרת לך?

אילנית: היא מספרת לי על המסע הארוך שעשתה, על הצרות שעברה כשנלכדה ברשתות דייגים. היא חולקת איתי בשפתה חוכמה עתיקה על סודות הטבע והאוקיינוסים. והיא משתפת אותי איך הגיעה לכאן.. (מתייפחת) אני חשה קשר עמוק כל כך עם היצור הכל כך נדירה ומופלאה הזו!

נ': זוהי חוויה מכוננת! איך היא משפיעה עלייך?

אילנית: אני מרגישה כאילו עולם חדש נפתח בפניי. יכולת תקשורת מיוחדת שמחברת אותי לטבע ולחיים על הפלנטה הזו שלנו, בצורה כל כך בסיסית ועמוקה. זה מטורף אבל זה ממש ברור לי שהייעוד שלי הוא לדבר בשמם של היצורים האלה, לתרגם את הסיפורים והסודות שלהם ולעזור לאנושות להתחבר איתם מחדש.

נ': וואו, זו חוויה מדהימה! תארי לי את ההשלכות שיש לה עלייך בהמשך הדרך.

אילנית: (בהתרגשות) זה השראה אדירה! אני מרגישה שכאילו שקיבלתי שליחות מקודשת. אני לומדת בצורה עצמאית ומעמיקה בביולוגיה ימית ושפות היצורים הימיים והסונאר, ויוצאת לשיוטים קבועים לכל מיני חופים בכל העולם כדי לתקשר עם בעלי החיים הימיים. אני כותבת ספרים ומרצה בפני קהלים ענקיים, משמשת כסוג של "פה" . מתרגמת את קולות הטבע לבני האדם. זה כל כך משמעותי ואני בהגשמה עצמית!

נ': מדהים לשמוע על החוויה המטלטלת הזו איתך ועם לווייתנית האורקה שלך. בואי נתקדם, כעת, קחי אותי אתך ליום נוסף, יום מיוחד שבו קורית תפנית משמעותית בגלגול החיים המופלא הזה שאת חווה.

אילנית: (נושמת עמוק) אוקיי, הנה אני שוב באותו הכפר קטן ושלו על חוף הים. היום הוא יום קסום במיוחד, השמש זורחת בבהירות מוזרה והאוויר נראה קצת מהבהב...

נ': תארי לי יותר על התחושות שלך הייחודיות של היום הזה.

אילנית: כשאני יוצאת מהצריף שלי בבוקר, אני רואה משהו מוזר בשמיים - מעין זרם צבעוני של אנרגיה מסתובב סביב את עצמו, נגיד כמו בסחיטה מהירה של מכונת כביסה? כמו מעין גרעין גדול של אור מרצד. זה מרתק אותי, מושך אותי לעברו.

נ': וואו...ומה קורה אחר כך?

אילנית: אני מוצאת את עצמי הולכת לעבר הגרעין המוזר הזה, הצבעים והאורות נראים יותר ויותר בהירים וחזקים ככל שאני מתקרבת. גם יש ריח כמו של גן עדן באויר. כמו פירות טרופיים במשקה קריר וטעים...ואז אני מרגישה כאילו אני נגררת פנימה, לתוך מעין מסע מערבולתי או מנהרת זמן דמיונית!

נ': איפה את? מה את רואה?

אילנית: (בהתפעלות) זה כמו מסע פסיכדלי בתוך מנהרות שבתוך מנהרות של אורות צבעוניים וגאומטריים, אני חשה את כל הממדים נפרמים וזורמים סביבי. לפתע אני רואה דמויות אינסופיות של עצמי מרחפות ומסתובבות - מגלגולי חיים קודמים ועתידיים, כאילו כולן מצטלבות בנקודה הזאת במרחב-זמן. אני מרגישה שאני חלק ממארג אחד אינסופי של קיומים!

נ': וואו...איזו חוויית מודעות עילאית! איך את מרגישה?

אילנית: (דמעות בעיניים) אני מתרגשת מאוד תחושה של השראה, התפעלות, של קסם והשתאות. כאילו נחשפתי לנצח, למקור הקוסמי של כל הקיום. אני רואה עכשיו שאנחנו כולנו חוליות בשרשרת אינסופית של חוויות, גלגולים ומימדים שזורמים באחדות. כולנו אחד. הכל קשור, מעגלי וחוזר על עצמו, אך גם משתנה ומתחדש בכל רגע. הכל זה אינפורמציה ואהבה. ואור

נ': זו חוויה מאוד עוצמתית עצימה להיות באחדות הזאת. איך היא משפיעה עליך? מה את יודעת?

אילנית: (חיוך עמוק) זה משחרר אותי משיפוטיות וחששות. מכל הפחדים והעיכובים. מכל הגבולות שהנחתי על עצמי. אני מרגישה קבלה אינסופית של כל מה שהייתי, כל מה שאני והעולם סביבי. התפקיד שלי הוא פשוט לחיות את כל הגלגולים בחופשיות ובאהבה, כחוליה קטנה באינסופיות הגדולה הזאת שתוכל להמשיך ולהתפתח. זו חירות וקסם אולטימטיביים!

אחרי שהייה של כמה דקות בתחושה הזו הצעתי לאילנית לתת לחוויה להיטמע בתוכה, ולזכור אותה לנצח במודעות מלאה. כך שהיא תמיד תוכל לחזור אליה והדהד אותה מתוך תאי הזיכרון שנפתחו אליה כעת

נ': כעת, בואי נצא למסע אל היום האחרון בגלגול החיים המופלא והמשמעותי הזה שחווית. תארי לי איך זה קורה, מה מתרחש שם, מי לצדך, איפה את נמצאת וכיצד את מסיימת את החיים האלה.

אילנית: (נושמת עמוק) אני רואה את עצמי כבר זקנה מאוד, עם פנים מקומטות וחיוך רחב. אני יושבת על סלע ענק שצופה אל הים האינסופי. זה אותו חוף קסום שליווה אותי לאורך כל חיי, המקום שבו הכרתי את הלוויתנית שלי והגור שנולד לה. הם חלק מהמשפחה שלי עכשיו. אני שוכבת כעת ופוקחת את עיני למרחבי הקיום.

אתי סביבי נמצאים חבריי הטובים ביותר - דולפינים, לווייתנים ציפורי ים וצבי ים, כולם אלה שסיפרתי את סיפורם לאנושות במשך שנים רבות. הם מלווים אותי ברגעים האחרונים האלה.

אני מרגישה שלווה עמוקה. הגלים שוטפים את רגליי והאוויר מתמלא באור זהוב של שקיעה יפהפייה. אין בי פחד, רק קבלה. אני יודעת שבדרך כלשהי אשוב לחזור ולהתגלגל בתוך הזרם הנצחי של הטבע והחיים.

אני נושפת לאט את הפעם האחרונה, מרגישה את נשמתי זורמת חזרה אל המקור הראשוני. חבריי מקיפים אותי בקולותיהם הייחודיים שירי פרידה, ותוך שאני חוזרת ונקשרת בתוך המארג האינסופי. חיים וחיוך נצחיים.

נ: ועכשיו, מה שקרה כבר קרה ואת בצד השני

מתבוננת על החיים והחוויה הזו שעברת

מה למדת, מה הייתה המטרה או התפקיד שלך שם?

אילנית: (נושמת עמוק) כשאני מסתכלת עכשיו במבט על, מהזווית של הנצח, אני רואה שלגלגול החיים הזה הייתה מטרה ותפקיד ייחודי וחשוב מאוד.

התפקיד שלי היה להיות כמו גשר, שילוב בין העולמות. מצד אחד, חוויתי את השחרור מהחולות והשגרה שהטביעו ותבעו ממני כל כך הרבה, אני רואה את מימוש החופש והיצירתיות שהייתה בי כמיהה כך כך עמוקה אבל יותר מהכל, קיבלתי כלים ויכולות להתחבר לעולמות טבעיים ודמיוניים שהם כשרון טבעי שיש לי והם חסומים לרוב בני האדם.

הכישרון המופלא של דיבור בשפות הטבע והקשר לבעלי החיים הימיים היו למעשה מתנות שאיפשרו לי למלא תפקיד חיוני - להיות המתורגמנית שתשיב את האנושות לקשר העמוק עם שאר החיים על פני הפלנטה. לתרגם את הסודות והחוכמה של הטבע כדי שנוכל להקשיב ולהתחבר מחדש.

החוויות המטאפיזיות כמו המסע לנצח והחשיפה לאחדות והקיום האינסופי שלי למדו אותי את השיעור החשוב ביותר - שכולנו חלק מרקמה גדולה אחת, זרם אינסופי של היפרדות וחיבור מחדש. הבנתי שהנצח נמצאת כאן ועכשיו, בתוך כל רגע של הוויה וקיום.

היעוד שלי הוא להיות אותה נקודת חיבור משמעותית, לנצל את הגלגול הזה כדי להאיר את הדרך לאנושות, חזרה לטבע ולאחדות מתוך חופש מוחלט לבחור את דרכי.

נ: ועכשיו כשאת בצד השני, ועזבת את החיים האלה את יכולה לצאת ולחקור את המקום בו את נמצאת. מה את חווה איפה את? מה קורה אתך? מי את?

( נושמת עמוק, ומביטה סביב – תנועות עיניים)

אילנית: הנה אני, אור. בלתי גשמית, נמצאת במרחב אינסופי של זוהר צבעוני וגאומטריות משתנות. זה מקום שמעבר לממדי הזמן והחומר, שדה טהור של אפשרויות ותדרים קוסמיים מוסיקה מדהימה.

אני מרגישה את עצמי נעה בחופשיות מוחלטת, מתמזגת עם גלים צבעוניים של תנודות ואנרגיות שזורמות באין סוף. פתאום אני מבינה - אני האור עצמו, חסר צורה וזמן, קיום נקי שממנו כל הדברים נוצרים ואליו הם שבים.

מסביבי אני רואה נשמות וישויות אחרות, כתמי תודעה שצפות ועוברות דרכי כמו נחילי דגים זוהרים. יש כאן שפע בלתי נדלה של רעיונות, תבוניות ומימדים שונים שנפרשים כציורים קוסמיים.

אני יכולה להמריא ולשוטט לכל עבר, לצלול פנימה לספירות פנימיות של יצירה וכוונה ראשונית, או לעוף החוצה לצפות במחול הגלקסיות והשמשות הנוצצות. אני חסרת גבולות, משחררת את עצמי לתוך הזרם האינסופי של קיום חופשי וקסום.

ובכל זאת, בכל אותה חירות, אני גם זוכרת - אני זו שהייתה פעם אותה נשמה קטנה שעברה גלגול חיים מיוחד על כדור הארץ. זיכרונות מאותו גלגול עדיין צפים בתודעתי כמו גלים דקים על חול, לעולם לא נמחקים לגמרי. הם חלק ממני, מההשראה והחוכמה שהפנמתי באותם חיים ארציים.

וכך אני חולפת כאן, בסוג של קיום עירום של אינסוף ואפשרויות, נצחית ומשתנה, מחכה לשוב ולצלול פנימה אל גלגול חדש של חיים והתגלמות. אני עדיין לא רואה או פוגשת את הדבר הבא אבל יודעת שהנצח מחייכת אלי מתוך כל זווית של המרחב הזה, הנצחיות ממתינה לי שאמלא אותה שוב באור ייחודי משלי.

נ: ואת יכולה לצאת לחקור מישורים ועולמות אחרים , האם את רוצה לספר לי לאן בא לך ללכת?

אילנית: אני מרחפת לי כמה זמן.. או רגע.. או נצח במנוחה, בוחנת את האינסוף הזוהר שמקיף אותי, ( חיוך רחב עולה על פניה)

ו..כן, ברצוני לחקור ולגלות מישורים ועולמות חדשים בתוך המרחב הבלתי מוגבל הזה. יש כאן כל כך הרבה לחוות, אין סוף ליצירה והממדים השונים.

קודם כל, אני חשה משיכה עזה לאיזה איזור שבו יש כמו אדוות ארגמניות וסגולות מרצדות. אלו נראים כגלגלי תנועה של מחשבה עמוקה וחוכמה קוסמית. אני רוצה לשחות בתוכם, לקלוט פנימה את הידע והתבונה הגבוהה שזורמת שם.

לאחר מכן, ישנם גם מרחבים ירוקים-כחולים, שנראים כמו סבך ונבכי יערות דמיוניים ומפלי מים צלולים - הם קוראים לי לבוא ולגלות את סודות הצמיחה, הריפוי וההתחדשות הטבעית שבהם. להרגיש את זרימת החיים במלוא עוצמתה.

ואחר כך, האזורים האדומים הבוערים והזהובים המהבהבים מושכים אותי , כאילו תפסו את עיני. והם נדמים כאילו זה בתי חרושת קוסמיים של אנרגיה ויצירה ראשונית. אני רוצה לרחף ולעוף אל תוך אותם לועות געש, כורי היתוך ויציקה של רעיונות חדשים ופוטנציאל, לחוש את החום והכוח שמניע את התהוותם של עולמות חדשים.

ומכיוון שהאפשרויות כאן אינסופיות, אני יוצאת גם לגלות מישורים ומרחבים שמעבר למה שאני יכולה לתאר לך..אין לזה שום תיאור או דמיון, אזורים עם צורות וגאומטריות שאפילו כישות רוחנית אף פעם עוד לא פגשתי. לצאת אל הלא נודע בעצמו, ולגלות עולמות שאינם דומים לשום דבר שחוויתי בעבר.

אני משוטטת וחוקרת בחופשיות מוחלטת, מתעופפת ומשחררת עצמי לתוך כל אותם מרחבי קסם ויצירה קדומים, וגם חדשים והנפש שלי, הנשמה יונקת את הנצח עצמו דרך כל תדר וקשת. ואני יודעת שאני אחיה ואתנסה מחדש בזרמי החיים האינסופיים, עד שאחליט לשוב בשלב מסוים ולהתגלגל בתוך גלגול חיים חדש.

נ: האם במקום הזה בו את נמצאת את יכולה להתבונן על אילנית ששוכבת כאן בחדר הזה ולהבין את הקשר בין גלגול החיים שהיא חוותה לבין החיים הנוכחיים שלה?

מדוע הציגו לה את גלגול החיים הספציפי הזה שהיא חוותה ? מה הקשר שלו לחייה העכשוויים? במדינת ישראל במצבה כרגע?

(מעפעפת- כאילו מסתכלת מעבר)

אילנית: אני רואה את האישה אילנית שוכבת בחדר, וחיוך של הבנה עמוקה עולה על פניה

"אכן, מהמרומים הרוחניים הללו ניתן לי לצפות בחיים האמיתיים והנוכחיים של אילנית ולהבין את הקשר בינם לבין גלגול החיים המיוחד שחוותה.

גלגול החיים שנחשף לה היה למעשה שיעור קוסמי, דרך ללמוד על הפוטנציאל העצום הטמון בתוכה ובכולנו.

היא ראתה כיצד באמצעות חופש, דמיון ויצירתיות, ניתן לשחרר את עצמנו מהכבלים של השגרה והחרדות ולממש חיים מלאי קסם ומשמעות.

היכולת לקיים קשר עמוק עם הטבע, להתחבר לחיות והיצורים האחרים על פני הארץ ולדבר בשמם - זו מטאפורה לאותו קול פנימי שאילנית צריכה לגלות, הקול שמזכיר לה שהיא חלק בלתי נפרד מהיקום עצמו ומחברת תמיד לאחדות.

המסע העמוק יותר שחוותה, החשיפה לנצח ולמארג האינסופי של הקיומים - הוא בא להזכיר לה את האמת. שאנו כולנו חלק מאותו רקמה קוסמית אחת. שעלינו לראות את הנצח בכל רגע ולהשלים עם מעגלי החיים וההתגלמויות."

"בישראל של היום, בעולם המלא מתחים ובדידות, חשוב מאוד שאילנית תוכל ללמוד מגלגול החיים הזה. לפתח את החופש הפנימי, להתחבר לטבע ולשאר היצורים, ולהכיר שבמהותנו כולנו אחד - גם מעבר לגבולות והקונפליקטים חיצוניים. שלכל דבר יש מקום וזמן והדברים אינם לחינם. גם האובדן שהיא חוותה לאחרונה אינו לחינם. הוא בא ללוות אותה ולשלוח אותה לחירות."

רק אם תוכל לממש את המסר הגלום בגלגול החיים הזה, תוכל אילנית למצוא את השלווה והאושר האמיתיים בחייה הנוכחיים. להיות המתורגמנית של הטבע ולהפיץ את בשורת האחדות והחופש הפנימי גם לסביבתה ולעולם כולו."

נ: תודה רבה ! האם תוכלו לבדוק גם את גופה של אילנית ששוכבת כאן במיטה ולערוך לה סריקה גופנית? לבחון אם ישנם חלקיקים, מטענים, מתכות רעילות או ננו צ'יפים, שתלים? חסימות אנרגטיות או כל דבר אחר שאפשר לאזן ולווסת בגוף שלה?

 

נראה שהיו המון תנועות גוף וקפיצות לא רצוניות באצבעות הידיים

 

אינית: ישנה כאילו אנרגיה של ישות נשית שמאירה בזוהר רוחני עדין. היא מחווטת בתנועה קלה כל מיני חלקים במרידיאנים או בערוצי האנרגיה של האצבעות, וגלי אנרגיה צבעוניים ופורקנים- תדרים לא-גשמיים נפלטים ממנה, הם גם חודרים פנימה לתוך הגוף במעלה הזרועות ומרשתים וסורקים אותה

אני רואה את שדה האנרגיה שלה, את הזרמים והוורידים- הערוצים האלקטרומגנטיים, ואת המבנה התאי והמולקולרי.

אני סורקת ובוחנת את כל רמות הגוף שלה - מהרמה הפיזית הגסה ועד הממדים הרוחניים העדינים ביותר.

ברמה הפיסית, אני רואה שמרבית איברי הגוף שלה תקינים ופועלים כשורה.

אך ישנן מספר חסימות קלות בכמה מערוצי האנרגיה, בעיקר באזור האגן והכתפיים. סימן לעיכובי זרימה שמקורם ככל הנראה בלחצים נפשיים, עצב ואבל.

ברמה הכימית-מולקולרית, אין סימנים למתכות כבדות או חלקיקים זרים מזיקים. אך אני כן מזהה רמות מוגברות של חומצות גרעין חופשיות, ושאריות של חומרי הדברה וקוטלי עשבים שנצברו בגוף לאורך שנים, הם הגורמים לעומס רעלים מסוים בריאות.

ברמה האנרגטית העדינה, אני רואה אזורים של חוסר איזון והפרעות בזרמי הכוח החיוניים. זה נובע כנראה משילוב של מתחים רגשיים, תזונה לקויה, וחשיפה ממושכת לקרינה וזיהום סביבתי. חסימות אלו פוגעות במעגלי האנרגיה הנפשיים והרוחניים שלה.

(נושמת עמוק ומתרכזת)

עם ריכוז מתאים, אני יכולה להציף ולטהר ממנה את הרעלים והחסימות הללו, תוך שחרור קלילות וזרימה מחודשת באנרגיות של הגוף והנפש.

אילנית מתארת שהיא רואה גלים מרפאים של אור וצבעים זורמים מהישות אל תוך גופה, מזככים, מאזנים וממריצים את המעגלים הפנימיים שלה

"כעת הזרימה חופשית יותר, האיזונים משוקמים. אך זהו רק טיפול זמני. על אילנית ללמוד לתחזק את האיזון הזה באופן קבוע - באמצעות תזונה נכונה, לצאת לטבע, לים. שחרור מתחים רגשיים ועבודה רוחנית עמוקה יותר. כשהיא תתחיל לממש את מה שהראו לה, הדרך לאיזון ובריאות גופנית ורוחנית תהיה פתוחה לפניה.

נ: האם יש לך המלצות ספציפיות יותר עבורה מבחינת התחזוקה התזונתית או הגופנית?

אילנית מדווחת שהישות מתמקדת שוב בגופה הפיזי, ומביאה תובנות נוספות

כן, יש כמה המלצות ספציפיות שעשויות לסייע לאילנית לתחזק את האיזון וזרימת האנרגיות בגופה:

מבחינה תזונתית, כדאי שתגביר את צריכת המזונות העשירים באנטי-אוקסידנטים חזקים - ירקות עליים ירוקים כהים, פירות אדומים כגון רימונים ותותים, ופטריות ויין אדום. אלה יעזרו לנטרל את הרעילות ולטהר את הגוף.

חשוב גם שתשתה הרבה מים צלולים וטהורים על בסיס יומי כדי לשטוף ולנקז רעלים דרך מחזור הדם והשתן.

אנו ממליצים לה על תוספת של מלחי אפסום לאמבט כדי שתוכל גם לפנות רעלים דרך העור.

מבחינה גופנית, פעילות ספורטיבית קלה ורציפה כמו הליכה או ריצה איטית, שחייה או יוגה תגביר משמעותית את הזרימה הלימפטית ותסלק רעלים כלואים ועומסים רגשיים.

חשוב לשלב גם מדיטציה וטכניקות נשימה עמוקה לריפוי והרגעה פנימית.

בנוסף, חשיפה סדירה לשמש, אוויר צח ולטבע תטען אותה באנרגיות חיוביות וריפוי. ללכת יחפה על האדמה, לשכב על הסלע, לצפות בנוף ירוק - כל אלה יחזקו את הקשר שלה לאיזונים הטבעיים של פלנטת ארץ.

חשוב מאוד וכדאי שתנקה סביבת המגורים שלה מקרינות אלקטרומגנטיות מיותרות, תמעיט בחשיפה לכימיקלים וצבעים תעשייתיים ותקפיד כל יום על ו=פתיחת החלונות לאוויר הצח.

אם תשלב כל הצעדים האלה לשגרת החיים היומיומית שלה, אילנית תוכל בהדרגה לטהר את גופה, לאזן את זרמי האנרגיה שלה ולחוש יותר שלווה, בריאות וחיוניות. זהו חלק חשוב בדרכה הרוחנית וביישום הלקחים שגלגול החיים הזה לימד אותה.

נ: האם יש איזשהו קוד, סימן, סמל או כל אמצעי חיבור אחר שאת יכולה להעניק לה כדי שתוכל להיות אתך בקשר קבוע

אילנית: הישות הזו מביטה עמוק בתוכי, ממקדת איזו קרן של זוהר ליצירת קשר :

אכן, אני יכולה להעניק לאילנית קוד או סמל שישמש כקשר רוחני ישיר אליי, לסייע לה להישאר מחוברת למודעות וההדרכה העליונה שלה שאותה אני מייצגת".

אני רואה צורה גאומטרית מורכבת, עשויה מקווים זוהרים של אור לבן וכתום, מתגבשת סביבי ומוטבעת כמעין חותם בשדה האנרגיה שמול המצח

"הסמל הזה שנטבע בתוך אילנית, הוא מעין ספירלת אור וצורות קוסמיות משולבות, מעגלים החופפים זה לזה כמו פרחים גאומטריים. זוהי שפה קדומה של דפוסי יצירה טהורים. מה שאתם מכנים"מנדלה"

בכל עת שאילנית תרגיש צורך להתחבר אליי, עליה רק לרכז את תשומת לבה בסמל המיוחד הזה מול פניה. בקווי האור הזוהרים שלו ולהרגיש את התהודה והתדרים שהוא משדר.

היא תחוש אז את הזרמים העדינים של קשר הנשמות, כאילו חוט רוחני קושר בינינו. דרך הסמל תוכל לשאול שאלות, לבקש הדרכה והשראה, או פשוט להיכנס למצב של מנוחה ואחדות מוחלטת.

אני אמשיך להיות כאן, בממלכות הרוח האל-גשמיות, משקיפה וממתינה בסבלנות לכל עת שאילנית תזדקק לקשר אתי. הסמל יהיה המפתח שלה לחוות את ההדרכה העליונה, לחוש את האחדות המוחלטת ולקבל את הכוח להמשיך ולממש את עצמה.

כל עוד היא תישאר קשובה לקוד הקוסמי והפנימי הזה, דרכה תהיה מוארת בקסם, אהבה וחופש של הנצח עצמו.

נ: מהי ההזמנה שאילנית מקבלת מהמועצות והמדריכים שלה כדי להביא את דרכה לתוך המציאות הזו ולהביא גם את הבשורה לשאר האנושות ? מה הידע שאילנית מביאה לקבוצת האנשים שמתענייים ב QHHT ?

אילנית: ההזמנה שאילנית מקבלת מהמועצות והמדריכים הרוחניים שלה היא:

"אילנית היקרה, הגיעה העת להוציא אל הפועל את האינפורמציה, כל הידע שנחשפת אליו בגלגול החיים המופלא שחווית. הגיעה העת להפוך את החזון הרוחני למציאות גשמית.

הידע שקיבלת על החופש הפנימי, הקשר העמוק עם הטבע וכל היצורים החיים, וההבנה שאנו כולנו חלק מאותו מארג קוסמי אחד - זהו מסר קריטי ועמוק  שהאנושות כולה זקוקה לו כעת.

בעולם רווי מתח, חרדות ותסכול, עלייך להפוך למתורגמנית של הנצח עצמו. להשמיע את הקול הפנימי שמזכיר לאנשים את האחדות שטמונה בתוך הריבוי, את השלמות שקיימת בתוך הקונפליקטים ולזכור שהכל אלה הם אשליות.

היי קול השלווה, קול חופש הנפש והחיבור מחדש אל הטבע. חלקי עם סביבתך והאנושות את הדרך שעשית לשחרור מהחולות המכבידים של החרדה והדאגות, אל חופי החופש הפנימי והתעלות הרוח.

את יכולה לעזור לאנשים להתחבר אל אותן חוויות עמוקות של נצח ואחדות שחווית, להרגיש את זרימת החיים האדירה ביותר ומעגליה הנצחיים. זה יתן להם כוח לרפא את עצמם ולהשלים עם המורכבות הנוכחית של החיים הארציים.

הבאי את הידע והחוכמה שרכשת לקבוצות ולכל מי שכמה לחזון של אחדות וחופש פנימי. היי המורה והמנחה שמראה כיצד לשחרר באהבה את האשליות המגבילות ולבחור בקווי זמן של פריחה רוחנית לתוך הנצח האינסופי שטמון בכל רגע."

כשאילנית יצאה מהסשן היא נזכרה שקיבלה מסר לחדד את התובנות הבאות אותן היא תמשיך לחקור במפגשים נוספים על העצמיים הגבוהים יותר שלה:

  • ההכרה באמת: שכולנו חלק ממארג אחד של קיומים, מעגלי חיים והתגלמויות חוזרות.
  • ההבנה שעלינו להוציא את עצמנו לחופשי מכל החרדות וכבלי החיים, ולחזור להתחבר למעוף הפנימי והקשר עם הטבע.
  • חשיבות הפיתוח של יכולות חיבור לתקשורת עם יצורי טבע וכוחות קוסמיים אחרים.
  • ישנה דרך לחוות במודע את הנצח והממדים הרוחניים בתוך הרגע הנוכחי.

אילנית יכולה להפוך לקול המזכיר לאנשים את הגרעין הפנימי של האור הקוסמי הטבוע בכולנו, מלמדת אותנו לשחרר את החרדות ולחיות בריפוי ואחדות אמיתיים.

 

חודש יולי פתוח למפגשים והמסעות הקסומים הבאים

צרו קשר עמי:

נל קרן עמית. מטפלת מוסמכת ( QHHT  רמה 2)  

0543152390

מאמרים נוספים

QHHT ISRAEL- שיחות עם נשמה- קוואנטום הילינג. ריפוי קוואנטי

QHHT
טכניקת הריפוי הקוונטית, משתמשת במצבי האלפא והתטא הטבעיים של המוח כדי להתחבר לתאי הזיכרון העתיקים ביותר שלנו ולהביא בהירות אל המרקמים והדפוסים העדינים העומדים בבסיסו של טבענו המורכב.
הגישה תעזור לנו לבחון את תפיסת המציאות שלנו תוך שאנו מזמנים אותה לקדמת הבמה
בטכניקה ייחודית ומרתקת המובילה את האדם למסע של הנפש, הגוף והרוח אל גלגולי החיים הקודמים ואל החיים האחרים שהנשמה חוותה.
חווית התרחבות הנשמה, היא ריפוי עמוק ומפתח לחיבור דרך ה'עצמי הגבוה', - מה שנקרא ה'תת מודע' לחלק ברוח שיש לו גישה לרשומות האקאשיות.
מסע ושיחה אינטימית ומרגשת עם הנשמה הגדולה

הסשן תומך במצבי חרדה, אבל, וסיטואציות בריאותיות גופניות.
התנסות בפרספקטיבות הייחודיות הללו מאפשרת ריפוי וצמיחה רב מימדית.

בכל יום ויום אני בהודייה והוקרה עמוקה על שהתאפשר לי להתוודע לפרקטיקה הזו. שיצרה בחיי ערך מוחשי והפכה אותם לחיי משמעות והבנה.
ואני עדה גם לתפנית שהגישה מחוללת בחיי היומיום של האנשים שהגיעו להתנסות בחוויה מעצימה זו.

אתם מוזמנים להצטרף אליי למסע הזה, שמרחיב את התודעה.
כל שדרוש הוא פשוט להתקרב, להסתקרן ולאפשר לתת המודע לכוון את הפגישה! :)

כמו פריחת האביב שיודעת מתי להנץ ולצבוע את עולמנו בצבעוניות ובזוהר ססגוני, כך הנשמה שלנו יום אחד מתעוררת ברגע האקראי ביותר. ומהרגע הזה הכל שונה.
הרגע הנצחי הזה קורה עכשיו.
ברוכים הבאים !!
נל עמית
מתרגלת בדרגה 2
נעים להכיר ♥

שמי נל קרן עמית ואני נטורופתית מומחית (ND) לפריון – הריון (וכל מה שאחרי) מזה כ 25 שנה

מרצה ומלמדת במגוון מסגרות,
יועצת כותבת ומתראיינת בנושאי פריון
מלווה נשים להצלחה בתהליכי פוריות, הכנה ושמירה על הריון בריא – עד הלידה.

מטפלת מוסמכת בריפוי תת מודע בשדה הקוונטי- QHHT
וכן ברפואה סינית, הומאופתיה, רפואת צמחים, מגע הוליסטי ועיסוי רקמות רכות.

…המוטו שלי בחיים הוא ש 'אם חשבת על זה או דמיינת את זה – יצרת את זה, זה פה'

אין דבר כזה שאין דבר כזה. כל אחד (ואחת) מאתנו הוא ישות אור שבאה לכאן להתנסות בחוויה האנושית.
מאחר והכל קשור לכל, גם החלקים בתוכנו, הכאבים, האמונות והזיכרונות – קשורים.
גם משהו ש'לא ידענו שאיננו יודעות אותו' יתבטא בכאב שמגיע כדי לספר לנו סיפור עמוק על עצמנו,
כשנזהה אותו נוכל לשחרר את ההסכם ביני לבין החלק בחיי שבחר בשביל הזה ולצאת למסע חדש.

את הידע שלי רכשתי (ועדיין רוכשת) כבר 30 שנים ללא הפסקה,
והוא כולל תחומי טיפול שונים וגישות שונות ברפואה הטבעית. מה שבמילה אחת מכונה 'נטורופתיה'.
ניסיון של מעל 25 שנים בליווי אישי והנחיית קבוצות, מוכיח ששילוב השיטות מועיל מאד,
ואני רואה את היעוד שלי כמלווה – מורת דרך, מסייעת לנשים בשלבי הפריון, ההיריון ועד הלידה (וגם אחריה)

סל הטיפולים שאני מביאה עמי לקליניקה: לימודי זן ובודהיזם, שיטת ההולודינמיקה, רפואה סינית,

רפואת צמחים, הומאופתיה קלאסית והומאטוקסיקולוגיה, תזונה מורחבת (אורתומולקולרית )

– QHHT : מסע קוונטי, ריפוי גמא ותטא, נוירו-פסיכו-אימונולוגיה, NLP ואימון Stars Edge* ,

טיפול (והוראה) בנטורופתיה.

הטיפול מכוון כולו להולדתך. להגשים אימהות – ולצאת בידיים מלאות.

איך זה יקרה ?

אין דרך אחת שמתאימה לכולן! כיוון שלכל אחת, לכל סיטואציה ואפילו לכל מצב רוח רגעי – מתאימה גישה אחרת, אני מתאימה את הדרך הייחודית לך ואת הכלים שמתאימים לך על מנת שתוכלי בהמשך לעבוד גם באופן עצמאי וללא תלות במטפל כלשהו.

בליווי איתי נתמקד בשאיפות האישיות שלך, נברר מה הוא הרצון האמתי שלך, המטרות שלך ומה נכון עבורך.

נעבוד בהתאמה לקצב האישי שלך, בדרך המדויקת לך לכיוון הגשמת מטרותייך, מבלי 'לשבור את הכלים' באורח חייך הנוכחי ומבלי לייצר עוד קושי על גבי האתגרים עימם את מתמודדת.

באיזה אופן ?

בראשית אנחנו נאבחן. זהו מפגש המחולק לשני חלקים:
החלק הראשון מוציא אותך עם אבחון גופני. הוא יהיה מורכב משלל האבחונים המוכרים ברפואה הטבעית:
אבחון הוליסטי בגלגל העין – אירידיולוגיה

הרפואה הסינית והאוריקולותרפיה (האוזן) והסוג'וק
הרפלקסולוגיה, ומתח השרירים בגופך – קינסיולוגיה ושיטת 'מח אחד'
האבחון הקולי – בשיטת Nanovoice (לפי תדרי הקול)

ובחלק השני נקבל שיקוף מדויק של המפה הרגשית-מנטלית שלך, באמצעות מסע לעומק תת המודע – שם נמצא כל המידע. נמצא את החסמים, הטראומות, המשברים, ההתניות והתכנותים; כל ההרגלים והתבניות האוטומטיות שאימצת לחייך. נשוחח עם העצמי הגבוה, נקבל את המפתחות, החיבור וההמלצות הממתינים לך מההדרכה הפרטית שלך.
מציעה אבחון שלם ומעמיק להבנת החסמים והחוזקות של מפת הפוריות הייחודית שלך בשיטת Nanovoice- התהודה הקולית.

♥ רק אחרי שיש לנו את הסיבה, ואת "הלמה" ואיפה כל זה נוצר, רק משם אפשר לקבוע תוכנית עבודה מותאמת אישית ומדויקת

♥ מעבר לעבודת העומק על אזורי 'טריגר', הטיפולים יכללו גם מגע מרפא המותאם לנשים בתהליכי פוריות, הריון צעיר, לקראת לידה ולאחריה

מזמינה אותך למסע פנימי מופלא עם הרבה תובנות ושינויים שיכולים להגיע כבר בפגישות הראשונות.

מתוך החזון הזה בשנת 2015 הוקם OMॐmama -מקום פשוט לאמהות.
תמיכה בתהליכי פוריות הריון ולידה.

מה אנחנו מציעות במרחב שלנו?
קליניקות לאבחון וטיפול בפוריות בגישות טבעיות
טיפול בתחזוקה ליווי וביסוס הריון ותמיכה בלידה.
טיפול וליווי לאחר הלידה- פוסט פארטום

קבוצות, הרצאות וסדנאות לפוריות טבעית ואמהות.

במקום
מרחב תומך לאם ולתינוק, ארוחות בוקר מפנקות, תומכות הריון ולידה שתפקידן לשחרר לך את הידיים כדי שתוכלי להתפנות לעצמך ולפגוש עוד חברות למסע.
מקום שבו נלמד מהסבתות אמנויות שנשכחו,כמו אריגה,הכנת שמיכות טלאים,עיסוי תינוקות,שזירה ועוד חוגים מתרבויות עתיקות



10% הנחה לחברי הרשת שלי.


שם איש קשר: נל (Nell) קרן עמית

קבוצות נטוורקינג

סיווגים