אז בדקתם את הרשימות. אין שגיאות כתיב. לא חסרים נתונים.
הכנתם את הדיוור ויצאתם לדרך, שלחתם את הדיוור.
רגע!
זה לא מספיק.
גם אם עשיתם טיוב נתונים מקצועי, יהיו טעויות.
מישהו החליף כתובת.
השם השתנה.
ונכון, אי אפשר לעשות בדיקות לנצח ולהתקשר לכל לקוח לפני ששולחים לו דואר.
אז מה עושים?
פשוט מאוד.
מקפידים לשים על כל מעטפה כתובת להחזרה.
אם הדואר לא יגיע, הוא יחזור אלינו - ואז נוכל לברר מה הייתה השגיאה, לתקן ולשלוח מחדש.
ושוב יש לנו עוד הזדמנות ליצור קשר אישי עם הלקוח, להתעניין בו, לתקן את השגיאה ולספר לו על השירותים החדשים שלנו.
בסופרמייל אנחנו מקפידים להדפיס כתובת להחזרה בכל משלוח, ובכך אנחנו ממשיכים להשביח את הרשימה ולמנוע בזבוז כסף מיותר במשלוח הבא.
אם יש לך שאלה בנוגע לשיווק בעזרת דואר, אפשר להגיב, לשלוח אליי הודעה פרטית (לרשום מספר טלפון) או להתקשר.
אשמח לייעץ לך במתנה וללא התחייבות.