מכתב אישי בדאר אינו ספאם !!!!

היכולת לשלוח מכתב /גלויה ללקוח פוטנציאל היא פריבילגיה בשבילכם, אבל חשוב להתשמש בה בצורה חכמה.

אם ההודעות נשלחות לעיתים קרובות מדי, לא רלוונטיות או לא מועילות, אז זה כבר יותר ספאם משיווק לגיטימי.

הודעה טובה היא הודעה אישית, קצרה ובגובה העיניים, כזאת שהלקוח שלך יכעס על עצמו אם יפספס אותה.

שיווק באמצעות הדיוור הישיר הוא אחד  מערוציי  השיווק  הפופולרים

לקמפיין דיוור ישיר יש פוטנציאל עצום לגיוס לקוחות, שימור לקוחות והגדלת המכירות.

אבל זה רק בתנאי שעושים את זה נכון . עם מסר מדויק, לקהל היעד המתאים 

 בפניה נכונה ובתדירות המתאימה.

  • קהל היעד 

 חשוב מאד לפלח את קהל היעד

בשיווק ובכלל בדיוור הישיר הכלל הזה הוא תמיד נכון,  פילוח נכון של קהל היעד  יבטיח שכל אחד יקבל את מכתב /הגלויה הרלוונטית

   * גורם סקרנות

ביטוי מעורר סקרנות, כמו למשל: "חדש!", "רצינו להזכיר לך ש..",  או למשל מה עושות המזכירות בלילות? ישנות!!!

  *  חשוב להציג  את עצמכם לספר עליכם , לגעת בכאב שלו (גם זה חשוב לפעמים) ואז להציע את התועלות שבשירות , במוצר שלכם

*  לשלוח מכתב עם חדשות טובות

לדוגמא

• קופון הנחה למוצר או לשירות שלכם , ברכת יום הולדת עם הטבה , הזמנה לכנס/סדנה עם אישור הגעה בקליק , חשיפה למוצר חדש , תזכורת לחידוש מנוי/להגיע לטיפול תקופתי ועוד

*  המטרה של המכתב/הגלויה  כמו בכל מגע עם הלקוח הפוטנציאלי שלכם, היא לגרום לו לבצע פעולה. וכדי שזה יקרה תרצו לקרוא לו לעשות אותה לכן אל תשכחו לכלול בהודעה שלכם קריאה מפורשת לפעולה.

*  להפחית התנגדות

, חשוב לזכור שהקריאה לפעולה עצמה יכולה, בצורה לא מודעת, לעורר אצל הקורא התנגדות.

למה? כי היא מעבירה את הכדור אליו ומבקשת ממנו לנקוט עמדה ולבצע פעולה. סוג של אחריות שהוא לא תמיד רוצה לקחת.

לכן כדי להפחית את ההתנגדות או החשש שלו, אל תשתמשו  במילים עם המעוררות  התנגדות : למד, קנה, חפש.

במקום זאת כדאי להשתמש  במילים שמעוררות  הזדמנות לפעול . למשל: גלה, קבל, תיהנה.

  •  לעורר תחושת דחיפות

הרעיון הוא להמריץ את הלקוח  ע"י לחיצה על החשש המובנה שקיים בכל אחד מאיתנו: החמצה של הצעה טובה.

ואת זה ניתן לעשות ע"י הגבלה בזמן (ציינו הודעת תאריך תפוגה) , בכמות (רק  50 שוברים ל- 50 משתתפים),

 

  •  לצרף קישור קצר

הצגת קישור קצר, שגם שומר על ניקיון ואסתטיות של המודעה וגם משאיר מקום לעוד טקסט חשוב.

לסיכום..

היכולת לשלוח מכתב /גלויה ללקוח פוטנציאל היא פריבילגיה בשבילכם, אבל חשוב להתשמש בה בצורה חכמה.

אם ההודעות נשלחות לעיתים קרובות מדי, לא רלוונטיות או לא מועילות, אז זה כבר יותר ספאם משיווק לגיטימי.

הודעה טובה היא הודעה אישית, קצרה ובגובה העיניים, כזאת שהלקוח שלך יכעס על עצמו אם יפספס אותה.

רונית שפירא 

יועצת הדיוור שלך 

052-2751483

סופר מייל המובילה בדיוור ישיר לעסקים קטנים ובינוניים

חברת "סופרמייל" הינה חברת בוטיק לעיטוף ודיוור ישיר בהנהלת רונית ואבי ,
המאמינים כי עם יחס אישי ומהימן ניתן להגיע לתוצאות טובות .
סופרמייל מספקת שירותי עיטוף ואריזה לקהל הלקוחות שלה למעלה מ- 36 שנה.
איתנו תוכל להרחיב את מעגל השירותים שלך עבור לקוחותיך וביחד נשמור על הלקוחות שלך קרוב אליך .
בכל כמות ממאות ועד עשרות אלפים (ללא חיוב מינימום)
אנו ערוכים לספק שירותי עיטוף ודיוור מהירים במיוחד , עיטוף מכתבים, עיטוף לוחות שנה ,
אריזת ספרים, אריזות מיוחדות של מוצרי קד"מ , הדבקה על ידי דבק נתיק , קיפול ידני .
 נעטוף עבורך את המוצר במעטפת ניילון או במעטפת נייר המתאימה לך במהירות וביעילות

 נשביח עבורך את רשימת האקסל נחסוך כתוצאה מכך נחסוך לך כסף רב בביול הדואר

 נדביק את מדבקות המען ונמיין על פי חוקי הדאר כפועל יוצא נזרז את הגעת דברי הדאר ללקוחותיך .

 ההובלה וטיפול במשלוח דואר לכל הכמות , יקנה לך חסכון בזמן יקר .

 במסגרת השירות המיוחד שלנו תקבל הנחה משמעותית במחיר הבולים והמשלוח .

"סופרמייל" עושה זאת עבור לקוחותיה למעלה מ- 36 שנה במסירות, באמינות ובדיקנות
השירות המיוחד שלנו יקנה לך שקט נפשי .
אנחנו עובדים עם מגוון רב של לקוחות מרוצים
לדוגמא :המרכז למודעות אוסנת רובין , אוניברסיטת ת"א, תאטרון אורנה פורת , א.ש.טיקוצקי, הפיל הוורוד,
דפוס סולן, המכללה האקדמית לישראל, דאטהפרו, הרוח הישראלית, עמותת מלבב, הישיבה הגבוהה , עמותת ילדות אבודה ,העמותה לקידום החינוך בתל אביב דפוס דימונה , ומפיקי דפוס.


שם איש קשר: רונית שפירא

קבוצות נטוורקינג

סיווגים