יש לך יום עיון כנס? לא יודע איזה שי שתשאר במודעות של הלקוח הפוטנציאלי שלך ?
המאמר הבא יעזור לך
אם העסק שלך מוצג בימי עיון וכנסים שונים בתחום העיסוק שלך, אני ממליצה להכין מראש תיקיות או ערכות מיוחדות שיציגו את העסק שלך בצורה הולמת.
מה לשים בערכה?
הכל תלוי ברצונך ובפרי דמיונך.
האפשרויות הן בלתי מוגבלות.
זה יכול להיות מוצר מסוים, דפי הסבר על החברה או שילוב של שניהם.
עם זאת, יש כמה קווים מנחים:
• על כל אחד מהפריטים בערכה כדאי לציין את שם החברה והלוגו שלה בנוסף למשפט קצר וקולע המתאר את מטרת העסק.
• אם החלטת להעניק למשתתפים בכנס מתנה קטנה - זה רעיון מבורך. אני ממליצה לבחור במוצר בעל ערך למשתתפים ומשהו מקורי ולא שחוק.
המטרה היא לשים את עצמך בנעליו של הלקוח ולחשוב:
האם הייתי רוצה לקבל את המוצר הזה?
האם לי היה שימוש בו?
האם המוצר הזה היה גורם לי לחשוב יותר על מי שנתן לי אותו?
• המראה החיצוני קובע - תמיד כדאי לעצב אריזה מושכת, אסתטית ואיכותית
• גם אם המארז מורכב בעיקר מחומר מודפס - אני ממליצה בכל זאת לשלב משהו קטן שהלקוח יוכל לשמור אצלו עם פרטי יצירת קשר.
למה? גם אם הלקוח לא יקרא את הדברים - לפחות יישאר לו משהו אחד שיזכיר לו אותך.
יש לך בקרוב כנס או יום עיון?
אשמח לעזור לך להבליט את העסק שלך (לשלוח טלפון בתגובה או בהודעה פרטית).