אם בחברה שלכם יש קטלוג או מגזין, יש לך מושג על כמות ההשקעה הנדרשת.
החל משלב התכנון, העיצוב, צילום במידת הצורך, עריכה וכתיבה - ועד לשלב השיווק וההפצה.
מדובר בהמון עבודה והמון חשיבה.
אם בחברה שלכם יש קטלוג או מגזין, יש לך מושג על כמות ההשקעה הנדרשת.
החל משלב התכנון, העיצוב, צילום במידת הצורך, עריכה וכתיבה - ועד לשלב השיווק וההפצה.
מדובר בהמון עבודה והמון חשיבה.
כדי שהמגזין יישמר ואפשר יהיה לשלוח אותו ועדיין לראות אותו - מניילנים אותו.
גם בניילון חשוב להשקיע.
מה זה אומר?
הניילון הוא הדבר הראשון שהלקוח שלך מקבל, הדבר הראשון שבו הוא נוגע.
וככל שאיכות הניילון ירודה ולא איכותית, כך המסר שלך נתפס בעיני הלקוח.
כשלקוח מקבל ניילון זול, כל מה שבפנים הופך לזול בעיניו.
לפעמים הוא פשוט זורק אותו.
וחבל.
זה המון כסף וזמן שנזרק לפח.
אז מה עושים?
משקיעים בניילון שקוף לחלוטין, איכותי ונעים למגע.
זה משנה את חוויית הלקוח והיחס שלו לדיוור שלך.