לוח עדכונים

לוח עדכונים
הצילו!!!
פרצו לי לחשבון ודורשים כופר!

לפני כמה זמן קיבלתי הודעה כזאת מידידה טובה שלי.
ניסינו לפנות לצוקי ושוב גילינו שזאת מערכת אטומה. בסופו של דבר היא שילמה את הכסף וקיבלה את החשבון בחזרה.

יש הרבה סיפורים כאלו, וכמובן אין אבטחה של 100% נגד פריצות.
אבל אם תעשו פעולות הבאות תוכלו להקטין משמעותית את הסיכוי לפריצה.

1. תעשו אימות דו שלבי!
2. תעשו אימות דו שלבי!
3. תעשו אימות דו שלבי!
4. אינטרנט לא היה ולא יהיה מקום בטוח. תעלו ספק בכל דבר שאתם מקבלים ותבדקו אלף פעמים לפני שלוחצים על משהו.
5. תפסיקו לאשר לכלמיני אפליקציות גישה לחשבון שלכם. זה נחמד לראות איך אתם תראו בגיל 250 או מי בן זוג אידאלי שלכם, אבל דרך אפליקציות אלו מאוד קל לפרוץ לחשבון שלכם.
6. אם מישהו שאתם לא מכירים שולח לכם קישור - לא לפתוח אותו
7. אם מישהו שאתם מכירים שולח לכם קישור, תשאלו אותו קודם על מה מדובר. יכול להיות פרצו לחשבון שלו ומפיצים דרכו תוכנה זדונית.

תהיו זהירים וכך תקטינו משמעותית את הסיכוי שמישהו יפרוץ לחשבון שלכם.

uXvgjgIFEqmZp/BEKoin0g==
להזנת תגובות, אנא התחבר/י למערכת: כניסת עסקים כניסת לקוחות
מה צריך לדעת לפני שפותחים חנות אינטרנטית?
החלטתם לפתוח חנות אינטרנטית? - מזל טוב!

לפני שמתחילים לבזבז זמן וכסף על בניית אתר, קידום ועוד, חשוב לעשות שלושת ההכנות האלו.

מחזוריות קנייה - כל כמה זמן לקוח רוכש את המוצר שלכם.
אם אתם מוכרים ירקות, סביר להניח, שהלקוחות ירכשו את המוצר שלכם פעם בשבוע.
ואם מדובר על רהיטים - פעם בכמה שנים.
במקרה הראשון, כאשר למוצר שלכם יש מחזוריות קנייה גבוהה, רוב המאמץ השיווקי יושקע בלהחזיר את הלקוח שכבר קנה.
במקרה השני - להביא לקוחות חדשים.

מבחינה שיווקית, הרבה יותר קל וזול להחזיר לקוח שקנה פעם אחת מלהביא לקוח חדש. לכן, אם בחנות שלכם יהיו מוצרים עם מחזוריות קנייה נמוכה, אתם חייבים להיערך להוצאות פרסום הרבה יותר גבוהות.

ROI - רווחיות של מוצר.
לפעמים אני שומע מבעלי חנויות שרווחיות המוצר שלהם יותר מ-400%. נחמד מאוד!
וכמה עולה לך לשווק את המוצר? - כאן לרובם אין תשובה.
נעשה חשבון פשוט. אם מוצר עולה 2 שקל, מוכרים אותו ב-10, והוצאות פרסום על אותו מוצר הן 6 ש"ח - נשאר בכיס רק 2 שקל.
וזה כבר פחות נחמד.

לפני פתיחת החנות חשוב לחשב ROI של המוצרים כדי לבנות נכון את תהליך השיווק.

אפיון חנות אינטרנטית.
רוב האנשים מנסים לחסוך בהוצאות ולא עושים אפיון מקצועי. חבל מאוד, כי אחרי זה תשלמו הרבה יותר עבור תיקונים ושינויים שלא חשבתם עליהם קודם.
אפיון חנות אינטרנטית עונה על הרבה שאלות חשובות, כמו - איזה מבנה חנות כדאי לעשות, בניית אינטגרציות לממשקים נוספים (כמו ניוזלטר או CRM), באלו מערכות קידום מכירות כדאי להשתמש באתר, איזה פלטפורמה לבניית חנויות הכי מתאימה, בחירת שרת, בחירת דומיין ועוד.

רוצים לבנות חנות רווחית? - תשקיעו בהכנות!

baevSZwiK%2bGHiGtFIGhWLA==
להזנת תגובות, אנא התחבר/י למערכת: כניסת עסקים כניסת לקוחות
IKBBaIW2rNAmFv50vUfLIw==
להזנת תגובות, אנא התחבר/י למערכת: כניסת עסקים כניסת לקוחות
rQCfvd00nkGqiU9AtwUiqw==
להזנת תגובות, אנא התחבר/י למערכת: כניסת עסקים כניסת לקוחות
לא מעט אנשים מתלוננים בפורומים שרימו אותם בבניית חנות אינטרנטית.
כמובן כל מקרה לגופו, אבל אם תעשו פעולות הבאות, לא יקרה מצב שתקבלו משהו שלא הזמנתם.
✔ בניית חנות אינטרנטית מתחילה מכתיבת דרישות.
זה מסמך קצר שבו אתם מתארים בשפה שלכם מה רוצים לקבל בסוף.
✔ שלב שני - אפיון אתר.
לצערי, רוב בעלי עסקים חוסכים בשלב הזה וכך מגדילים סיכוי לקבל משהו הפוך ממה שהזמינו.
בשלב של אפיון מבררים כל הפרטים הקשורים לחנות שלכם - סגנון עיצובי, מערכות אוטומטיות לקידום מכירות, אינטגרציה עם מערכות חיצוניות, בחירת פלטפורמה (וורדפרס, שופיפיי, וויקס…), שרת ועוד.
אפיון אתר נכון יחסוך לכם הרבה שינויים ותיקונים עתידיים, וכך תחסכו לא מעט כסף וכאבי ראש.
✔ שלב שלישי - עיצוב.
לקנות עיצוב מוכן זה הרבה יותר זול. אבל עיצוב מוכן הוא עיצוב מוכן. כל שינוי זה עלות נוספת.
עיצוב אישי הוא הרבה יותר יקר. אבל כאן אתם מקבלים את מה שאתם רוצים.
✔ ובסוף, הקמה עצמה.
יש כלמיני שיטות לבניית חנויות, ולכל שיטה יש יתרונות וחסרונות. וכמובן עלויות.
כמובן, אי אפשר לצפות מבעל עסק להיות מומחה בטכנולוגיה, אבל חובה להתעניין ולנסות להבין יתרונות וחסרונות של כל השיטות.

9eFMRrf3vA/JVyrSSrCoDQ==
להזנת תגובות, אנא התחבר/י למערכת: כניסת עסקים כניסת לקוחות
3nLhvbK8%2bjdZrAczfHWRIg==
להזנת תגובות, אנא התחבר/י למערכת: כניסת עסקים כניסת לקוחות
+ טען עדכונים נוספים

מוצרים ושירותים

+ לשירותים שלנו + למוצרים נוספים

עדן שיווק וקידום עסקים - עיצוב, הקמה ושיווק חנויות אינטרנטיות

פייסבוק, גוגל, אינסטגרם, ניוזלטר, מובייל ועוד עשרות ערוצים שיווקיים באינטרנט עוזרים לבעלי עסקים לקדם את עסקיהם.

בעלי עסקים רבים שואלים את השאלה: "באיזה ערוץ שיווקי כדאי לבחור?
תשובתנו היא שכמו שאין שני עסקים זהים, כך - גם אין שתי תכניות קידום זהות.
אם אתם מעוניינים לדעת איך לבחור בתוכנית הקידום שמתאימה לעסק שלכם תוכלו ליצור קשר ולקבל את כל התשובות!

* ניתוח ובניית תכנית שיווקית לעסקים
* ניתוח עסק מבחינת השיווק, ניתוח מתחרים ורמת התחרות, בניית תכנית שיווקית, מתן המלצות, ותקציב הפרסום.
* קידום בפייסבוק ואינסטגרם
* ניהול דף עסקי בפייסבוק ואינסטגרם:
* 12 סטטוסים בחודש בפייסבוק
* 12 סטטוסים בחודש באינסטגרם
* ניהול קמפיינים שיווקיים


שם איש קשר: מיכאל גורודצקי

קבוצות נטוורקינג

הפניות טובות עבורי

סיווגים

וידאו: