הכירו את הקהל אליו אתם פונים ואת צרכיו, דרישותיו וכן הלאה. אנשי השיווק קוראים לכך יצירת פרופיל הקונה/ הלקוח. זכרו שכאשר אתם כותבים למי שנהכם מעוניינים למכור ולשווק להם את השירותים שלכם, עליכם לכתוב בשפה ובמונחים המוכרים להם ולא רק לכם! אחרת תפספסו את המטרה שלכם! אם המבקרים באתר שלך לא טורחים להתעכב, זה סימן שהם לא הבינו את הפוטנציאל הטמון בו ואת המסרים שברצונך לשדר. אשמח להתאים את האתר שלכם לדרישות ולצרכים של של הגולשים. הייעוץ חינם והנכם מוזמנים לפנות לאבי "מעבדת המילים" 0526343993.