כתיבה ברשת שונה לגמרי מכתיבת חיבור / מאמר/ נייר עמדה וכו'!
היות והיריעה קצרה, המסר חייב להיות קצר וממוקד, ולכן חובה להציב את המידע הכי חשוב שברצונכם להעביר תחילה!
גשו ישר לעניין בבואכם לתאר מה אתם עושים ומה מייחד אתכם מאחרים, כי אחרת תאבדו לקוחות פוטנציאליים שאין להם זמן וחשק להתעמק בטקסטים ארוכים ומייגעים!
ברגע שהם יבינו את מומחיותכם, סביר להניח שהם ירצו פירוט על הרקע והניסיון שלכם. עיתונאים מכנים כתיבה מהסוג הזה "פירמידה הפוכה": המידע הכי חשוב בראש הפירמידה והפרטים שפחות בהמשך. כמו שמספיק שתקראו את הפסקה הראשונה בכתבה בעיתון כדי להבין את הסיפור, כך עליכם לנסח את המידע החיוני באתר שלכם!
מעוניינים להתאים את האתר שלכם לדרישות ולצרכים של של הגולשים? אבי "מעבדת המילים" 0526343993. הייעוץ חינם!