הגולשים ברשת הינם ציידים-מלקטים אלא שבמקום לסרוק את האופק לטרף, הם סורקים דפים על פי מילות מפתח. כאשר הם רואים את המילים בהן הם מעוניינים, הם לוחצים על הדף ופועלים. תארו לעצמכם שאתם רוציםה לטוס לתאילנד לחופשה ואתם מחפשים טיסה זולה. מה תחפשו? טיסה חסכונית, טיסה מוזלת או טיסה זולה לבנגקוק? ברור לכם שאף אחד לא מחפש טיסות חסכוניות/ משתלמות/ כדאיות וכן הלאה אלא זולות! יש לנו נטייה ליפות את המציאות, להישמע מדעיים, מליציים ומיוחדים, אבל זכו שהגולשים מחפשים בגוגל לפי מילים ומונחים מוכרים/ פופלאריים.
מעוניינים להתאים את האתר שלכם לדרישות ולצרכים של של הגולשים? אבי "מעבדת המילים" 0526343993. הייעוץ חינם!