האם ידעתם כי מדי יום כל אנו נחשפים ללמעלה מ-5000 מסרים שיווקיים? נשמע מופרך? נסו לחשב לכמה פרסומות ומסרים שיווקיים נחשפתם בשעה האחרונה בסלולר, כלי התקשורת, ברחובות וכן הלאה, ותכפילו במספר השעות שבהן הנכם ערים.
כותבי תוכן מנסים להתחבר לקוראים, והדרך הטובה ביותר לעשות זאת וליצור אצלם הזדהות במסרים שברצונם להעביר, היא באמצעות פנייה לרגש ושיתוף בחוויות.
אחרי שניסחתם את המסר שלכם, קראו אותו בקול רם. במידה והוא נשמע שטחי, משעמם ומונוטוני, נסו שוב עד שתהיו מרוצים מהתוצאה ותחושו שהמילים אותם בחרתם קולעים למטרה.
דמיינו לעצמכם כי מדובר בסצינה בסרט, אבל לא סתם סצינה אלא כזאת שעשויה להכריע את הכף בקרב הקוראים בנוגע למסר שלכם.
אם הנכם מעוניינים שלכתיבה שלכם תהיה השפעה מכרעת, אתם חייבים לעורר את הרגש בקרב הקוראים. הכתיבה שלכם יכולה לגרום לקוראים לחייך, לשמוח, לכעוס, לחשוש, לעורר בהם השראה או כל רגש אחר שברצונכם לעורר ולהניע אותם לפעולה!