חברת טקטיקס עוסקת ביישום מערכות אינטראקטיביות בזיהוי דיבור ומתמחה בהקמת מערכות אינטגרציה ושירותים מקצועיים מתוך , Turn-Key החברה מציעה פתרונות .Contact Center.ראיה והבנה עמוקה של צרכי לקוחותיה. ועד לפתרונות למתקדמים (IVR) מפתרונות נפוצים המונעים בטכנולוגיית זיהוי דיבור עיצוב אפיון ויישום מערכות - אינטראקטיביות ,שילוב וניהול האינטראקציות למערכות המידע הארגוניים ומערכות לניהול קשרי לקוחות - CTI תכנון ויישום מערכות פיתוח כלים הנדרשים ליישום קישוריות בין כל רכיבי הפתרון ממשקים ומוצרי - Middleware שירותי אפיון ויישום של ממשקים קוליים ומעטפות קול, הן כחלק מהקמת ויישום מערכות בתחום קשרי הלקוחות והן כשרות נפרד. VUI.מערכת ניהול פניות לקוחות ( CHARM ( CRM.נתב שיחות עסקי שם איש קשר: